עזרה.
אני יודע שאני לא הראשון שאומר... אבל אני עכשיו רוצה להתחיל לתכנת משחק, אני מוריד את התכונה the games factory (אגב, הגיוני שהיא 11 מגה?), ואני רוצה לדעת לאיזה משחק יהיה לי הכי קל לעשות מודים, ואם בכלל התוכנה הזאת טובה למתחילים, אם מישהו יכול לתת לי עצות זה יהיה מצויין. תודה. עידן.
אני יודע שאני לא הראשון שאומר... אבל אני עכשיו רוצה להתחיל לתכנת משחק, אני מוריד את התכונה the games factory (אגב, הגיוני שהיא 11 מגה?), ואני רוצה לדעת לאיזה משחק יהיה לי הכי קל לעשות מודים, ואם בכלל התוכנה הזאת טובה למתחילים, אם מישהו יכול לתת לי עצות זה יהיה מצויין. תודה. עידן.