עזרה.

iq704

New member
עזרה.

אני יודע שאני לא הראשון שאומר... אבל אני עכשיו רוצה להתחיל לתכנת משחק, אני מוריד את התכונה the games factory (אגב, הגיוני שהיא 11 מגה?), ואני רוצה לדעת לאיזה משחק יהיה לי הכי קל לעשות מודים, ואם בכלל התוכנה הזאת טובה למתחילים, אם מישהו יכול לתת לי עצות זה יהיה מצויין. תודה. עידן.
 

iq704

New member
אולי כדאי שאני אוסיף שאני רוצה...

לבנות משהו סגנון דלתא-פורס וכל האלה. אם יש מישהו שיש לו סבלנות בשבילי זה האיי סי שלי 1337888 תודה שוב.
 
LOL ../images/Emo4.gif

דלתא פורס נבנה במשך יותר משנה על ידי עשרות גרפיקאים ומתכנתים. שכולם היו בעלי השכלה אקדמאית, (שזה 4 שנות לימוד) אם אתה חושב לבנות דלתא פורס לבד, MAY GOD BE WITH YOU
 
מאיפה הורדת

את התוכנה הזאת ולפי דעתי כדאי לך לעשות מוד לUT 2004 ולא ממש הגיוני שתוכנת מודים היא 11 מגה לפי דעתי צריך לקחת יותר אבל תהנה
 

freak2100

New member
לא, לא, לא../images/Emo70.gif ../images/Emo3.gif

בשביל לבנות מודים למשחק אתה משתמש בעורך שמגיע עם המשחק. The games factory זה בשביל לבנות משחקים משלך. רמה נמוכה יחסית, משחק כמו דלטא-פורס אתה לא תבנה שם
, אבל נחמד למתחילים...
 
למעלה