עזרה...

Jimi Page

New member
עזרה...

הורדתי משחק לפלייסטיישן 2... עכשיו זה לא ירד כבין וקיו אלא בזיפ...כשאני פתחתי את הזיפ היה שם איזה 30 קבצים... מה אני אמור לעשות איתם? תודה למי שעונה... אם אסור לדבר על זה בפורום אז 173464098...זה האייסיקיו שלי...
 
למעלה