עזרה....

pilpelet4u

New member
עזרה....

לחברה הכי טובה שלי יש עוד חודש יומולדת וחשבתי על איזה רעיון כללי לעשות לה (עוד לא תכננתי בפרטים) ורציתי לדעת מה דעתכם... אם זה נשמע יפה ושווה לפתח את זה.... היא תיהיה בת 18, אני מקווה שאני אצליח להסביר... חשבתי לעשות לה מעין חפש את המטמון משולב בתקופות חיים... כלומר, לקחת כל שנה (18 שנים) בחייה ולהביא לה משהו שאפיין את השנה הזאת ולהביא לה את זה במקום שקשור לשנה זאתי... בכל מקום שאליו היא תלך תחכה לה קופסא (אני אעשה את כל הקופסאות אותו דבר) שבתוכה מעין מתנה (לא בהכרח בכסף ) שמתאימה...ופתק שיכוון אותה למקום הבא... אני אתן כמה דוגמאות שאולי תבינו יותר טוב... למשל לגיל 4 לשלוח אותה לגן שבו היא הייתה בגיל 4 ולתת לגננת שם שתתן לה את הקופסא שבתוכה למשל אני אצרוב לה דיסק עם שירי ילדים שהיא אהבה לשמוע באותה שנה או שירי ילדים של סדרות שהיא הייתה אוהבת לראות באותה שנה. למשל לגיל 7 (כיתה א') לשלוח אותה לבי"ס היסודי ולתת למחנכת שהייתה לה להביא לה את הקופסא ובו משהו שמאפיין את השנה הזאת. כמו כן אפשר להשאיר את הקופסא בבית הספר לשנה אחרי זה אצל השומר למשל... היא הייתה בהתעמלות אומנותית הרבה שנים אז אפשר למשל לשלוח אותה לאולם שבו היה את החוג ובתוך הקופסא לשים מעין תעודה שאני אכין... וכן הלאה.... אחרי 18 מתנות אני אביא לה אולי את המתנה המוחשית יותר שאני בעצם אקנה... אולי איזה משהו שיסמל כאילו את העתיד ושיהיה לה הצלחה בתקופה החדשה בחיים או משהו כזה - לא חשבתי על זה עדיין... בכל אופן מי שקרא עד כאן - תודה ! מקווה שהצלחתי להסביר בערך... מה אתם חושבים ? את האמת כי ממש אין לי בעיה לחשוב על עוד רעיונות גם ככה כבר החלפתי איזה 10 רעיונות עד עכשיו... זה נראה לי מקורי, לא ? תודה למי שיגיב !
 

נטע ג

New member
אחלה רעיון../images/Emo45.gif

בעיניי זה רעיון ממש מקסים! כל הכבוד על ההשקעה,ואני בטוחה ב100% שהחברה שלך תתלהב מזה! בהצלחה
 

pilpelet4u

New member
תודה ! אני גם

מקווה שהיא תאהב ! גם אם אני אעשה לה את הרעיון הזה וגם אם רעיון אחר... תודה על התגובה... חשובה לי התגובה שלכם...
 
זה רעיון ממש יפה...

אבל אני במקומה הייתי קצת מתפדחת לבוא לגננת שלי/מורה שלי ביסודי/שומר בבית ספר. אבל זאת אני....
 

pilpelet4u

New member
אמממ... אז מה את מציעה לי ?

לשנות רעיון ? או שאולי יש לך רעיונות אחרות לעשות... זה לא שהיא סתם באה ומבקשת מהם משהו... אני יכולה להגיד להם שהם יביאו לה ברגע שיראו אותה... את חושבת אולי שהיא תתפדח ? את היית מתפדחת בגלל שאת מכירה אותם (מורה) או בגלל שהם אנשים זרים (שומר) ? אני לא הייתי מתפדחת...להפך, הייתי מתלהבת כזה שמישהו עושה לי כזה דבר... אבל אני לא יודעת... אני לא רוצה שהיא תתפדח... מה את חושבת ?
 

pilpelet4u

New member
טעות -

התכוונתי רעיונות אחרים לעשות - כלומר, רעיונות אחרים איך להביא לה את הדברים במקומות מבלי שהיא תצטרך לדבר עם מישהו....
 
אמ....

תראי,אני הייתי מתפדחת כי זאת אני... זה באופי שלי ככה... אני ביישנית... ויהיה קשה קצת להחביא לה את המתנות מבלי להיעזר בהם גם.. <יכולים לגנוב את המתנות> אז...בקיצור...לא ממש יודעת... אולי תתיעצי עם חברות משותפות שלך?
 

ShirShir

New member
pilpelet4u../images/Emo26.gif

גם אני חושבת שזה עשוי להיות קצת מפדח. אבל תחשבי על עוד תקלה אפשרית - אולי המורה/גננת לא עובדת שם יותר? או אולי הם לא יסכימו לשתף פעולה? המלצה שלי: בכל מקרה, ליתר ביטחון, תכיני לעצמך גיבוי. תוכנית ב'.
 

pilpelet4u

New member
תודה על התגובה...

אמממ.... החלטתי שאני פשוט אדבר עם אמא שלה ואשאל אם היא חושבת שזה יפדח אותה... היא בטח יודעת הכי טוב... ואני לא אשלח אותה כל שנה למורה... נניח בבי"ס יסודי אני אחפש רק מורה אחת כי זה לא יהיה יפה שהכל יהיה אותו דבר... צריך גיוון... גם לא הכל אני אתן לאנשים לתת לה חלק מהדברים אני אחביא וכו'... כדי לגוון... אני אברר לפני זה עם המורים והגננות כדי שאני אראה שהם מסכימים והכל... מה את חושבת בכלל ? כדאי ללכת על הרעיון או לחפש משהו אחר ? 2 תכניות אני לא אתכנן כי גם ככה זאת תיקח ממני המון זמן... לא היית שמחה אם היו עושים לך כזה דבר ? אם הכל מסודר ואני סידרתי הכל עם כולם והכל.... ללכת על זה או לחפש משהו אחר ? תודה על התגובה זה ממש חשוב לי לשמוע איך אנשים היו רואים מתנה כזאת כי קשה לי לראות בתור זאת שמכינה אותה...
 

ShirShir

New member
אמממ.......

סיפרו פה פעם על אותו רעיון, ללכת עם חוגגת המומולדת לקניון ושם בכל מיני חנויות שנכנסו המוכרים העניקו לה מתנה (שהחברות נתנו מראש). זה רעיון דומה. זה לא הטעם האישי שלי אבל אלו רעיונות מקוריים ומפתיעים! בהצלחה!!!
 

T A L 1 2 3

New member
אני לא הייתי מתפדחת!

להפך זה נשמע לי ממש מתנה מדהימה! אבל רק את מכירה אותה באמת ויודעת אם היא תתפדח או לא... חוץ מזה אני הייתי מציעה לך נגיד בגן ילדים להחביא את המתנה, בביה"ס להביא למורה, בחוג שהיא אהבה לשים את זה איפה שהוא... אבל לא לחזור כל פעם על רעיון שמישהו מביא לה את המתנה... בכל מקרה אם את מסדרת את הכל טוב ומדברת עם המורה שתביא לה את המתנה זה נשמע לי ממש יפה וממש מתנה מושקעת... אם את חוששת שהיא תתפדח אז אולי תלכי יחד איתה כל המסלול וככה היא פחות תתביש! בהצלחה!
 

pilpelet4u

New member
קודם כל תודה רבה על התגובה !

את המתנות את צודקת שאני לא אתן הכל למורים... אבל אני לא עושה לפי תקופה אני עושה ממש לכל שנה גיל שנה,שנתיים, שלוש וכו' עד גיל שמונה עשרה... ללכת איתה ביחד אני לא אלך כי זה הורס את כל המתח והצפייה וגם מרגישים לא בנוח כזה שמי שעושה לך את הכל ויודע כל מה שצריך להיות נמצא איתך באותו זמן.... גם חשבתי נגיד לגיל שנה להעיר אותה בבוקר עם מגש שעליו יהיה בקבוק של תינוק עם שתייה לבוקר ואולי בלון אחד מנופח בהליום ומכתב שמסביר את כל המשחק כאילו.... אני אדבר עם אמא שלה ואראה אם לעשות או לא ואם כן אז אני אשתף אתכם ! ואתייעץ איתכם הלאה... תודה רבה רבה רבה על התגובה !
 
לאורית!!!

בס"ד לאורית!!! שתחפשי עוד חברות תודיעי לי אני אשמח להיות חברה שלך. לפי דעתי רעיון מהמםםםםםםם, אולי קצת פדיחות אבל אפשר להתגבר. יש לה בחיים עוד הרבה דברים שיגרמו לה לפדיחות. אז זאת ההכנה לפדיחות. אבל הרעיון יפה לכי על זה. סנובית
 

pilpelet4u

New member
תודה רבה על התגובה המקסימה !

אני ממש שמחה שאהבת... חשובה לי הדעה שלכם כי אני מעורבת בתהליך ואני לא כל כך יכולה לראות את זה מהצד של מי שמקבלת את המתנה... אז תודה רבה! בקשר לפדיחות אני פשוט אשאל את אמא שלה מה היא חושבת על זה ועל הכל ואז אני אחליט... ואני תמיד מחפשת חברות חדשות... את מוזמנת
 

KarinDi

New member
וואו!!!

זה ממש ממש רעיון מדהים! זה שילוב של מתנה שאני עשיתי לחברה שלי ומשהו שהיא עשתה לי...אני עשיתי לה "חפש את המטמון" עם משימות והיא קנתה לי מתנה לכל שנה :) היא ילדה ממש ביישנית (אבל באמת...) ובכל זאת היא הלכה ושאלה ומצאה את כל הפתקים והמתנות! היא התפדחה אבל בסופו של דבר היא נהנתה לאללה! בעיני זה אחלה רעיון ואני בטוחה שהיא תהנה מכל שניה! אל תתלבטי בכלל! אם את צריכה רעיונות לתחנות אני כאן (טוב...אני אהיה כאן בסופ"ש)
 
למעלה