עזרה..

chat girl

New member
עזרה..

לפני כמה ימים באחד הפורומים הביאו את המשחק הזה.. ומאז אני שוברת את הראש מה עושים! חח.. תעזרו לי בבקשה..
 
אווי.. זה משחק חמוד...

את אמורה למצוא כל מיני חפצים שמסתתרים בחדר (מתחת לכרית, בתוך המגירה הנעולה (שבשביל לפתוח אותה את צריכה למצוא תא המפתח) מאוחרי הוילון וכאלה) וככה למצוא מברג שנמצא בכספת וככה תוכלי לפרוץ את הדלת אני הצלחתי, אבל רק בזכות זה שבפורום שאלה קטנה גילו את הצעדים.. נסי שם, אם לא תצליחי, אני אסביר לך מה לעשות..
 

chat girl

New member
עזרה!!!

אני נלחמת עם זה כבר יומיים!! מצאתי 11 פריטים מתוך 12! זה משגע אותי!! את המברג לא מצאתי... (I NEED HELP...)
 

דיתוּש

New member
משחק קטן ומעצבן!!!

עדיין לא מצאתי בטריה
 

chat girl

New member
זה נמצא

מאחורי המיטה.. בקצה. זה קשה להגיע לשם.. צריך ללכת שמאלה מהשידה בזהירות עם העכבר.. עד שמגיעים..
 
ניסתי את כל מה שאמרת ועדיין לא

מצאתי את המטרייה!! אני מיואשת! יש לי הכול והמטרייה פשוט מסרבת להימצא! רק הוא חסר.. ניסיתי איפה שהמוט אבל לא.. איך אפשר??
 
מצאת איזה קופסא אדומה מוזרה כזאת?

עכשיו את צריכה למצוא שתי טבעות ומשהו כזה שנראה כמו סיגריה. את שמה אותם על הקופסא (את הטבעות בעיגולים ואת המוט הלבן (הסיגריה) בקו המתאים) ואז פותחת את הקופסא, ושמה סוללה (יש שם אחת, את צריכה לשים את השניה) ואז לוחצת ומתחיל סרט, האדם שרוקד יראה לך + שימי את הסמן של העכבר על האיקס וכשיגמר הסרט תלחצי על אותו מרום פעמיים, זה יחסוף לך את הכספת על הקיר..) עוד שאלות? אני פה..
 
אחרי שבחרת בקופסא, כשאת רואה אותה

בגדול את בוחרת בשתי הטבעות ושמה אותן בחורים המאימים, את המשהו דמוי סיגריה שמה בחור המאורך שמתאים לה. ואז את לוחצת על הקופסא והיא נפתחת, סשמה את הקלטת במקום ואת הסוללה במקום (יש מקום לשתי סוללות,ונמצאת שם רק אחת) ואז לוחצת שוב על הקופסא והסרט מתחיל.. בהצלחה..
 

דיתוּש

New member
יש אחת בקערה הצהובה על השולחן...

השנייה-את צריכה לשחק קצת עם הוילון (להסיט אותו קדימה אחורה כמה פעמים) ואז תיפול טבעת. תלחצי עליה... את יודעת איפה הקלטת?
 
למעלה