תשובה
לפי רישומי בנק ישראל מטבעות חנוכה הונפקו בכל שנה החל מתשמ"ז ואילך (1986 - ולא זו לא טעות, חנוכה תשמ"ז היה ב 86 ולא ב 87), עד היום. במשך עשר שנים בערך המטבעות שוחררו למחזור כל שנה, ואז פתאום נפסק המנהג והתחילו למכור אותם רק בקופסאות סגורות לאספנים דרך החברה הממשלתית למדליות ומטבעות במחיר מופקע (171 ש"ח לקופסא או 182 באלבום מקרטון). אני לא יודע באיזו שנה בדיוק הפסיקו לשחרר אותם למחזור.