עזרה

KiLLmaSteR

New member
עזרה

מאיפה אפשר להוריד תוכנה של יצירת וירוס תולעת?
 

mmm

New member
כמובן שזה לא אלי... אבל בכל זאת

טוב ששאלת את זה: אני מניח שאתה יודע מה זה וירוס תולעת לכן הבה אתן לך טסריט מה יכול לקרות... אם במקרה תיצור וירוס תולעת ותשלח אותו. והוא יהיה דומה איך שהוא לוירוס ``קוריוקובה`` או ``LOVE LETTER``: מיד לאחר שתשלח אותו הוירוס יתחיל להתפשט ברחבי הרשת כאשר הוא מתיר מאחורי נזקים של מאות מליוני דולרים ומפיל רשתות. הFBI NSA והמוסד יחקרו בשיתוף פעולה מלא, אחד עם השני, יאתרו את המסוף שממנו שלחת את הוירוס, יחקרו קצת ובסוף יגלו אותך, אם אתה קטין אז יחיבו את משפחתך בסכומים של מאות מליוני שקלים ואתה תכנס למוסד לנעריים עבריינים משם תשתחרר בגיל 18, ואז לא תוכל להתקרב למחשב, לא יקבלו אותך לשום עבודה שקשורה למחשבים. אם אתה מעל גיל 18 תחוייב במליוני שקלים ותישב בכלא מעל לעשר שנים. אז לפני שאתה מחפש תוכנות כאלו תחשוב טוב מאוד אם אתה מעוניין לעשות את זה. ההודעה לא אלי אבל היא נוגעת לפורום, ומן הסתם בעתיד אולי גם לחיים שלך. פורום האקרים והתגוננות!!!.
 

Termin-X

New member
אני לא מסכים איתך

אולי, רק אולי, הוא רוצה גם ללמוד קצת ולא להפיץ אץ הווירוס? אולי הוא רוצה לדעת מה האפשרויות התוכנה ולראות מה ווירוס תולעת עושה ואיזה אפשרויות אפשריות יכולות להיות לווירוס תולעת? חשבת על זה? אולי לא כולם בעולם הזה כבר רעים?
 

S-G-T

New member
...

כדם כל - למנהל - גם אתה מושפע קצת ממיטניק ומהסרט ? :) ועכשיו לתגובה : אם יש סיכוי גדול - כמו שיש פה שיעשה נזק אם התוכנה הרי שעסור לנו לשתף פעולה :) - היי תסתכלו אליי בהודעות האחרונות אני לא קוטל :) - יש לי מצב רוח טוב - אז אתם יכולים לשאול ב שבוע הקרוב שאלות ממש דפוקות ואני אתעלם :)
 

mmm

New member
אפשר...

לקרוא מאמרים על הוירוס!!, אפשר לשאול בפורום מה עושה הוירוס. אבל לנסות ליצור בבית וירוס כזה, שאולי בטעות ישלח ברשת... ליצור וירוס היא לא דרך טובה, ובמקרה הזה יש רק שחור, ואין אפור: וירוס שולח עצמו לאחרים, יוצר עומס על הרשת, מזיק למחשב... הרצון לדעת על התוכנה ולהשתמש בה מראה כבר על כיוון לא נכון.
 

Termin-X

New member
לmmmmmm

אתה אומר לו לשאול בפורום מה עושה הווירוס (איזה ווירוס?, הוא לא רצה ווירוס מסוים) אבל כששואלים בפורום שאלות כאלה אתה אומר שאנשים הם לא בכיוון הנכון ושילמדו את הבסיס. אתה לא אומר איזה בסיס ולא נותן להם אפשרות ללמוד - ניסית פעם ללמוד בלי לעשות כלום?, רק לשבת וללמוד בלי תוכנות, בלי כלים, ובלי לשאול שאלות ``לא בכיוון`` - אז איך אתה רוצה שהם ילכו בדרך הנכונה בלי לומר להם מה הדרך ובלי לענות להם על שאלות?
 

S-G-T

New member
...

הוא כן אמר פעם מה הבסיס .... וגם אני אמרתי .... וגם כן - למה אנחנו צריכים לחזור אל זה ?! - מעניין אותך ? תשקיע - מעניין אותך שאנשים אחרים יעשו את העבודה בשבילך - אז אני פה כדי ``לקטול`` כמו שמישהו אמר ... איך הוא אמור לענות אל שאלה שהיא לא לפי כוד האטיקה .... ? לא יודע מה זה כוד אטיקה ? - לך תחפש ...
 

mmm

New member
למעשה....

השארתי הרבה מאוד הודעות שמכוונות, למשל ``8 טיפים בדרך להצלחה``, ``איך ללמוד``, ועוד, ולמעשה בהרבה מאוד תשובות אני מנסה לתת כיוון, כיוון שבעתיד יכול לעזור מאוד. באשר לנסיון, כמובן שצריך, אבל צריך ללמוד מהתחלה לסוף, האם לדעתך יצירת וירוסים היא למידה, הבה נאמר שהוירוס הוא קטלני למחשב, אז ``הרסת לעצמך את המחשב`` ילמד אותך משהו? חוץ מזה שליצור וירוס לא יכול לעזור אלא להזיק. האם לקחת תוכנה ליצרת וירוסים תלמד אותך מה וירוס יכול לעשות... לך לקובץ על הוירוסים בנורטון אנטי וירוס, ולמען העניין כמעט בכל אנטי וירוס, ושם תוכל למצוא אלפי צירופים של פעולות וירוסים. יש הבדל בין ישום ידע ע``מ להרע, וישום ידע ע``מ ללמוד ולפתח כישורים וליישם, וסלח לי אבל יצירת וירוסים עם תוכנה היא לא ישום ידע לטובה, וגם לא תרגול. לאחרונה משהו שאל על ספר טוב בC ++ הגבתי בשימחה, לאחרונה משהו שאל איך ללמוד ובמה להתחיל, אז עניתי וכך גם אחרים. ואם תשים לב אני עונה על כל השאלות ומשאיר קישורים לקטעים שאני ואחרים כתבו... מנהל פורום האקרים והתגוננות!!!.
 

Termin-X

New member
אתה ממש אומר איך ללמוד

ה8 טיפים היו משהו עזה: 1.להשקיע 2.לא לוותר 3.ללמוד בדרך הקשה 4.לא ללמוד הדרך הקלה 5.לחפש חומר 6.לא להשתמש בחומר לרעה 7.ללמוד 8.לחפש חומר בלי להעליב אבל מה זה קשור? זה אמור ללמד אותם איך ללמוד? נראה לי שאתה יודע יותר מידי ושוכח איך זה ללמוד כמו ההורים ששוכחים איך זה להיות ילדים. אני לא אומר שצריך להשתמש בסאב7 וליצור ווירוסים אבל צריך גם לחלוק מידע כי אני בטוח שכשאתה היית מתחיל גם עזרו לך הצעה: במקום להגיד לאנשים ללמוד את הבסיס תנסה להגיד להם מה הבסיס ופחות טיפים כנו ה8 למעלה, וגם להיות יותר ספיציפיים מאשר להגיד ללמוד דוס ככה בכלליות, כי אנשים יודעים שווירוסים קשורים להאקרים והם רוצים ליהיות האקרים אז הם עושים ווירוסים ואותו בדבר בקשר לסאב7 ושטויות אחרות
 

mmm

New member
אין בעיה

כבר מחר אכתוב מאמר שיכלול את כל הדברים בפורום הזה על ``איך להתחיל`` .
 

S-G-T

New member
....

כשאני התחלתי אף אחד לא יכל לעזור לי - לפני 5 שנים בישראל זה לא ממש היה מפותח - אז קניתי ספרים וקראתי וקראתי והשקעתי ולא ויתרתי - פלא מה שזה עשה !!! - אז אל תגיד לי שה8 טיפים לא עוזרים - כל מה שצריך בשביל להצליח זה כח רצון חזק והתמדה - אז אל תזבל בסכל !!!!
 

S-G-T

New member
...

כיום יש הכל באינטרנט - כשאני התחלתי ועוד שנתיים אחרי זה לא היה לי אינטרנט !!! - אבל הפכתי את העולם כדי להשיג מה שאני צריך !!! - אנשים בימינו רוצים את הכל מוגש אל צלחת !! - זו הדרך לכשלון !!!! <-- עצלנות
 

Termin-X

New member
אולי אתה ילד פלא

אבל לרוב האנשים קשה לקנות ספרים על ``הבסיס`` ולהפוך את העולם בשביל ``הבסיס`` ןללמוד שפות ``בסיסיות`` וגם להתמיד וללמוד את ``הבסיס`` אני לא יודע, אולי כל ההשקפה שלי לא נכונה כי אני מדבר כאילו אני לא מאלה שלומדים אבל בעצם אנ לא יודע כלום כמעט בנושא, ואני מאוד צעיר יחסית אז אולי אני טועה. אבל בינתיים בתור אחד חדש יחסית בפורום ככה אתם נראים מהצד.תנסה לחשוב איך מישהו שלא מכיר אותך ואין לו מושג מי אתה (כמוני) חושב שאתה לפי הדיבורים שלך בפורום
 

mmm

New member
קשה נכון...אבל

צריך ללמוד צעד צעד, שעל שעל, נכון יש כאלה שקשה להם להשיג ספרים, אני אחד מהם, אבל... יש אינטרנט, אתה רוצה משהו לך למנוע חיפוש אם אתה רואה הרבה אפשרויות הפורום תמיד כאן כדי להנחות אותך, ולעזור. הבסיס הוא ההתחלה, והאינטרנט מכיל גם את הבסיס וגם את מה שבא אחריו... פורום האקרים והתגוננות!!!.
 

N0

New member
נו באמת...

מילא אם הוא היה שואל שאלה כמו ``איך עובדים ווירוסי תולעת?`` אבל לא הבחור שאל ``איפה אני מוצא תוכנה...`` . הוא לא רוצה לדעת, לא מעניין אותו איך זה עובד כל מה שהוא רוצה זו תוכנה שתעשה את הכל בשבילו. זה לא האקריות זה סקריפט קידי. ותתפלא כמה השמונה צעדים שM רשם יכולים לעזור. אז נכון הם לא נותנים לך כיוון ספציפי אבל הם נותנים לך כיוון כללי. אם N0 לא טועה הוא רשם פעם מה לדעתו זה האקר, ולא איכפת לו לרשום את זה שוב (והוא קצת שיכור אז תתעלמו מהשגיאות שיהיו גדולות מהרגיל...) . רוב האנשים טוענים שהאקרים הם האנשים שפורצים למחשבים וגורמים נזק ואלף ואחד דברים אחרים. ברור שכולנו מסכימים שזה לא זה. לעומת זאת המתחסדים טוענים שהאקרים הם אלה שמגנים על הרשת ובונים אותה, אלה שמעזים לפרוץ הם קראקרים , N0 ואנשים חכמים אחרים (ראיתם איך N0 הביא לכם בהפוכה שהוא חכם... ;-) ) טוענים שהאקרים הם אלה שבונים את הרשת אבל הם גם אל שפורצים, אבל האקר אמיתי לא פורץ בשביל להשיג את מה שנמצא במקום אליו הוא פורץ , אלה הוא פורץ בשביל האתגר בשביל הפריצה עצמה, כמו מישהו שר עכשיו קיבל רשיון ולא נוהג כדי להגיע ממקום למקום אלה נוהג בשביל לנהוג האקר פורץ בשביל לפרוץ , בשביל האתגר, ואף תוכנה לא יכולה לעשות את זה, מכאן שהנושא לא ראוי להתיחסות בכלל. כשאתה ביקשת עזרה באיך להוריד טרויאני עזרו לך בשימחה כי באמת לא היו יותר מידי אפשרויות שתנצל את המידע לרע אבל כשמישהו שואל שאלה שהמטרות שלה כל כך ברורות , לא רק שהוא ראוי להתעלמות גם לפעמים קצת קטילות יכולות לעזור. N0
 

S-G-T

New member
קראתי עד הסוף --> קטילה !!! :)

תגיד יא מפ*ר מה אין לך יותר מה לעשות חוץ מלהתעשק בחר* הזה ?!?!?! אתה לא תיתקדם לשום מקום !!! אתה תישאר ילד קטנטן עליז ומפג* !!!!! קלוט --> מה שאתה צריך זה ספר טוב !!! או תדפיס או אל מחשב !!!!!!! בגלל אנשים הומ*אים כמוך להאקרים האמיתיים שעובדים קשה קשה כדי להגיע לאנשהו יוצא שם מסרי* !!!! כן כן בגללך גם !!!!!!!!!!!!!!! תתבגרו כבר אנשים !!! אוף !!! די !!!!
 

S-G-T

New member
ילד פלא ?!?!?

תשמע משהו : כל מה שהשגתי וכל מה שאני יודע השגתי תוך עבודה קשה - מאוד !!! - אתה (אתם - העידן החדש) פשוט מפונקים ! נקודה !!! יש לכם הכל באינטרנט - אני צריך לשחרר כעס שבועי אז : תגיד לי - התחלקת אל השכל יא מ*גר אחד !!! עשה טובה לך תלמד ועל תצפה שהכל יוגש לך אל הצלחת!!!!!
 
למעלה