עזרה...

עזרה...

אני לא מצליחה להפיק הנאה מכלום - אפילו מהדרברים שהכי אהבתי, אני מסתגרת ימים שלמים בחדר מהפחד שייראו אותי, יש לי דחפים לפגוע בעצמי, אני לא שותה, לא אוכלת, (שעד לפני שלושה ימים בערך הייתי אוכלת כפייתית) ואני לא ישנה בלילות כבר שלושה לילות אני לא ישנה וגם במהלך היום. אני לא מכירה את התופעה הזו אצלי בד"כ אני ישנה המון, ואני לא זוכרת שהייתה פעם שאני הסתגרתי כך בחדר, או לא אכלתי ושתיתי. דחפים כאלה היו פעם אחת לפני 4 או 5 שנים זה מדאיג אותי מאוד אני לא יודעת מה זה, אני לא יודעת ממה זה..אני מתחילה לחשוב שהשתגעתי
 

sharpantie

New member
במצב כזה

לא מספיק לסמוך על ייעוץ באינטרנט. הולכים לרופא בקופת חולים ומבקשים טיפול. בהתאם למצבך יתכן שיפנה אותך לפסיכולוג. חשוב שתדעי שלא השתגעת ויש טיפול למצב.
 
לטיפול ומייד

אחרי ימים ולילות בלי שינה, עם דחפים לפגיעה עצמית -- רצוי שהרופא יהיה פסיכיאטר. יש היגיון בשיגעון.
 

victorian09

New member
אם את סטודנטית בתקופת מבחנים אז

יכול להיות שזה תוצאה של לחץ.. מבחנים בהחלט יכולים לשגע במיוחד אם את "על תנאי" או שיש לך בעיות אחרות. בכל אופן, לא מכירה אותך מספיק אבל אם את לא סטודנטית.. אז תשבי עם עצמך ותחשבי אם קרה משהו שהלחיץ אותך, משהו שגרם לך להתנהגות כזאת, טריגר מסוים. בהצלחה ובהחלט תמיכה פסיכולוגית עוזרת ויש כדורים שמרגיעים שאפשר לקבל מרופאה משפחה.
 

גרא.

New member
אנונימית 127,חשוב שתפגשי בדחיפות עם פסיכיאטר,

בכדי להעריךאת הסבות הפיזיות והנפשיות למשבר הקשה שאת חווה,ויפה שעה אחת קודם.בקשי להפגש בהקדם עם פסיכאטר בקופת החולים שלך בעלות של רופא מקצועי.
 
למעלה