עזרה..
אתמול התקבלה בביתי שיחת טלפון מחו"ל, מסתבר שזה הילד של אבא שלי. לא ידעתי על קיומו, אומנם מספר פעמים נפלטו בו דברים אך לא נאמר כלום מעבר. אני פשוט לא מבינה איך הורי(ואבי וסבתי שגרים איתי!!) יכלו להסתיר ממני במשך 20 שנה שיש לי אח-בערך אח, איך אפשר לספר דבר כזה לאחותי שצעירה ממני בשלוש שנים? מסתבר שהוא מגיע לביקור בארץ ויבוא לביתנו בעוד כשבועיים, איך עלי להתנהג, אני לא יודעת עליו כלום, אפילו לא את שמו. אני מרגישה שהמשפחה מתמוטטת.. לאחרונה לאחר תקופה של שנתיים אימי חזרה לעשן, בפסח האחרון היה ריב בבית וכולנו הפסקנו לדבר עם דודתי( מלבד אימי שזאת אחותה ואחותי) ההורים שלי בעצמם לא דיברו חצי שנה וחזרו לדבר בחודש האחרון... אני לא רוצה לשתף אנשים אחרים במה שעובר עלי, אבל כמה אפשר? איך להתמודד עם ידיעה שכזאת? אני מרגישה שאני משקרת לכולם..
אתמול התקבלה בביתי שיחת טלפון מחו"ל, מסתבר שזה הילד של אבא שלי. לא ידעתי על קיומו, אומנם מספר פעמים נפלטו בו דברים אך לא נאמר כלום מעבר. אני פשוט לא מבינה איך הורי(ואבי וסבתי שגרים איתי!!) יכלו להסתיר ממני במשך 20 שנה שיש לי אח-בערך אח, איך אפשר לספר דבר כזה לאחותי שצעירה ממני בשלוש שנים? מסתבר שהוא מגיע לביקור בארץ ויבוא לביתנו בעוד כשבועיים, איך עלי להתנהג, אני לא יודעת עליו כלום, אפילו לא את שמו. אני מרגישה שהמשפחה מתמוטטת.. לאחרונה לאחר תקופה של שנתיים אימי חזרה לעשן, בפסח האחרון היה ריב בבית וכולנו הפסקנו לדבר עם דודתי( מלבד אימי שזאת אחותה ואחותי) ההורים שלי בעצמם לא דיברו חצי שנה וחזרו לדבר בחודש האחרון... אני לא רוצה לשתף אנשים אחרים במה שעובר עלי, אבל כמה אפשר? איך להתמודד עם ידיעה שכזאת? אני מרגישה שאני משקרת לכולם..