עזרה

שנילוש

New member
עזרה

היי שלום, אני מחפשת כרגע מונולוג קומי לאישה. מצאתי כבר כמה אבל אני מחפשת עוד אחד. הוא חייב להיות קומי ורצוי לא קלאסי ( כמו שייקספיר, גולדוני, מולייר) כדי להקל עליכם אז אלו שכבר מצאתי הם: ליסיסטרטה, יעקובי ולדיינטל, לדבר עם. אז חוץ מאלה בבקשה תעזרו לי ותציעו הצעות. דרך אגב במהלך חיפושי לאורך השנים אחר מונולוג כל פעם מחדש, שמתי לב שמונולוג קומי הוא מעט יותר קשה לחיפוש מאשר מונולוג דרמטי. ובד"כ אני מתחילה מחיפוש באינטרנט ואח"כ פונה לספריות. אז אם אתם מכירים אתר באינטרנט טוב שיש בו מונולוגים או אפילו רק שמות של מחזות קומיים?? (חוץ מהאתר של בית צבי הידוע). תודה רבה רבה לכל מי שיעזור.
 

קרמבה19

New member
מקווה שזה יעזור:

מניפתה של ליידי ונידרמיר של אוסקר וויל. כדאי לקרוא סוחרי גומי של חנוך לוין. מחזה מעולה! הועלתה גם הצגה נהדרת. שווה לקרוא אם אפשר גם לצפות בהצגה. הדמות של ברלו שם היא דמות נשית קומית נהדרת. מומלץ מאוד ואיך שכחתי- חפץ של חנוך לוין! 2 דמויות נשים קומיות. בטוח תמצאי מונולוגים טובים!
 

שנילוש

New member
אז אני..

אני כרגע במאמצי לחפש את המחזות שהוצעו לי כבר. אז אם למישהו יש עוד רעיונות אשמח מאוד. חוץ מזה חנוך לוין כן נחשב, אבל אני מכירה כמעט כל מה שיציעו לי שלו. אם יש רעיונות אחרים, של מחזות לא שלו גם אשמח.
 
למעלה