כמו שאמרת יחסים לא משהו עם ההורים,וסתם זה לא מומלץ לגור שתי משפחות יחד. בבקשה כל מי שרואה מודעה זו ויש לה/לו רעיון למיגורים עם משפחה דתית, מאד יעזור.תודה
חיה עם בתי בת שנתיים וחצי בבית אמי ..היחסים עכורים ויש מתח וקה לי נורא. הייתי שמחה לשכור חדר/חדר וחצי תמורת תשלום סמלי..או תמורת עבודות או משהו אחר. אולי לשכור דירה יחד עם חד הורית נוספת. אני מי-ם