עזרה!
שלום לכולם! לפני כמה שנים התחילו לי אלרגיות, זה התבטא בגירוד בפה ונעלם תוך כמה דקות. לפני כמה שבועות אכלתי משהו (שעד כה לא עשה לי תגובה אלרגית),זה גרם לי לגירודים בפה, בחילות חזקות וכאבי בטן עזים בשעות שלאחר מכן (מעולם לא קרה קודם). לפני כמה ימים התעוררתי עם בחילות וכאבי בטן. התחושה הכללית שלי לא טובה (רגישות בכל הגוף כמו כשחוטפים וירוס). המצב הוא פחות או יותר ככה זה היום הרביעי. הרופאה בקופת חולים הביאה לי הפניה לאולטרסאונד בטן וכדורים שלפי הפרוספקט שלהם מיועדים לכיב קיבה חמור (???) כלומר בתכלס יצאתי ממנה עם כלום. אני רוצה לפנות לרפואה המשלימה. איזה טיפול אתם ממליצים לי לקחת?
שלום לכולם! לפני כמה שנים התחילו לי אלרגיות, זה התבטא בגירוד בפה ונעלם תוך כמה דקות. לפני כמה שבועות אכלתי משהו (שעד כה לא עשה לי תגובה אלרגית),זה גרם לי לגירודים בפה, בחילות חזקות וכאבי בטן עזים בשעות שלאחר מכן (מעולם לא קרה קודם). לפני כמה ימים התעוררתי עם בחילות וכאבי בטן. התחושה הכללית שלי לא טובה (רגישות בכל הגוף כמו כשחוטפים וירוס). המצב הוא פחות או יותר ככה זה היום הרביעי. הרופאה בקופת חולים הביאה לי הפניה לאולטרסאונד בטן וכדורים שלפי הפרוספקט שלהם מיועדים לכיב קיבה חמור (???) כלומר בתכלס יצאתי ממנה עם כלום. אני רוצה לפנות לרפואה המשלימה. איזה טיפול אתם ממליצים לי לקחת?