עזרה יש לי 2 ערוצי האודיו שאני רוצה לשבל ביניהם, אבל כשאני מזיז אחד מהם עם העכבר ימינה או שמאלה הוא זז הרבה כזה באיזה סנטימטר הוא קופץ.. איך אני עושה שאני אוכל להזיז אותו עם העכבר במדויק ממש בקצת? תודה מראש לעוזרים!