עזרה !

wazzz

New member
עזרה !

שלום אני בן 19 ויש לי עדיין פצעי בגרות בקטנה וכמות לא קטנה של צלקות מעצבנות האם יש לכם פתרון נגד הפצעים, והעלמת הצלקות הכי חשוב בשבילי זה ממש מציק ומוריד מהבטחון העצמי תודה מראש!
 
פצעי בגרות.

ניתן להשתמש בפורמולת צמחים סינית, שתותאם לך אישית ע"י המטפל. אני תמיד ממליצה גם על דיקור, כיוון שאני מכירה במעלותיו כמטפלת סינית, אך גם פורמולת צמחים בלבד, תעשה עבודה טובה מאוד. בנוסף לכך, חשוב שתמנע מכל גורם מזהם בסביבתך, ממזון שומני- ג'אנק, פיצה, בורקס, ציפס.. ומזון שיוצר לחות, להימנע מעישון ומשתיית קפה [אם במקרה את נוטה לצרוך אותם] ותתחיל לתרגל מדיטציה או תרגילי נשימה להרגעת הנפש. אקנה מופיע ע"ר הורמונלי, אך סטרס ומצבים נפשיים אחרים, משפיעים גם על הפן הזה. אגב, ברפואה הסינית, ניתן גם לטפל, ובמידה מסויימת לטשטש ולהקטין את הרדיוס, של צלקות שנותרו מהפצעים. כל טוב, שירי.
 

טוטס

New member
פצעים יכולים להיגרם מכמה סיבות

1. הורמונים. 2.לכלוך / זיעה. 3.תכשירים שמגרים את העור. מכיוון שאתה אומר ש"עדיין" יש לך - אני מניחה שהסיבה העיקרית היא הורמונלית. כדי לצמצם את כמות הפצעים - כדאי לשטוף את הפנים כמה פעמים ביום ולא לגעת עם הידיים בעור (לכלוך וזיעה) ובנוסף, לראות האם ישנם תכשירים מסוימים שנוגעים בעור שמגרים אותו (אפילו אם זה קרם הגנה). לגבי הסיבה העיקרית -הורמונים - מכיוון שהבעיה היא פנימית הפתרון היחידי שיכול להעביר אותו הוא פנימי ולכן עליך לגשת לרופא עור. אתה יכול להשתמש בשמן לבנדר ולמרוח נקודתית על הפצעים (על פנים נקיות ולשטוף היטב את בידיים לאחר השימוש) - אך זה רק יזרז החלמה של פצעים קיימים ולא ימנע פצעים חדשים.... שיהיה בהצלח
 

שרשרה

New member
:

יש טיפולי פילינג מצויינים שמסובסדים דרך קופת החולים, מנסיון זה מדהים
בקשר לשאר: צלקות ניתן לרפא ע"י מריחה אינטנסיבית של שמן לבנדר. לפצעים עוזר שמן עץ התה. חשוב לציין, שכל עוד הסיבה לפצעים לא נפתרת, הפצעים יחזרו. כדאי לבקר אצל נתורופט.
 
למעלה