עזרה....

anoshe10

New member
עזרה....

מחפש את כל המילים של השיר אשת חיל. חיפשתי את המילים לשיר בשירונט ובאתר Mp3music ולא מצאתי את המילים לשיר. אפשר בבקשה את המילים של כל השיר? תודה מראש (-: משה.
 

nina41

New member
בוואלה תמצא את מילות השיר

כנס לוואלה בקטגוריית סינגלים חדשים ויש שמה קישור לשיר בצורה מושרת ואתה יכול להקשיב למילים ולחופשי לכתוב אותם או עדיף הכי טוב כנס לשירונט ותכתוב בקטגוריית מילים לשיר : אשת חייל ותמצא את המילים שמה בהצלחה והאזנה נעימה וברוך הבא לפורום. nina41
 

anoshe10

New member
כתבתי כבר שלא מצאתי את המילים בשירונט

תודה בכל זאת...
 

nina41

New member
וואלה אחי אני מעופפת לגמריי סליחה, בוואלה :

כמו שאמרתי לך קודם אתה בטוח תימצא. יום טוב nina41
 

orianush

New member
"אשת חיל"- מילים

משה מצאתי לך את המילים של השיר =] (אינטרו:) אשת חיל מי ימצא, אם את רק רוצה... אם רק, אם רק אמצא. בית ראשון: אני מחפש אחר...אשת חיל, שמה אולי תמר, מיכל או אביגיל. זה ידוע שהיא חיה בסטייל. והלב שלי איתה ביום וגם בליל. היא אשת חיל בכל מני מונחים, היא השה התמים, השושנה בין החוחים. כשאני שר, כולם אותי מרגישים. אבל רק היא מבינה בריגושים. את האמת, אני מחפש לא יותר. ולצידה, אני ארצה להישאר. והתמונות יפיחו בנו תקווה. רק אני והיא נדע כוחה של אהבה. אבל עכשיו אני לבד, מתבונן במצב. יש פה רגש מעורב ועודי מאוכזב. מחפש תמיכה כמו שבן נשען על אב. רק תגידו איפה היא, אשת העקרב. פזמון: אשת חיל מי ימצא, מחפש אולי אמצא, אם תתני לי אהבה ורק תראי שאת רוצה... את הדרך אל האושר, לרקיע עוד נגיע. אשת חיל מי ימצא, אם את רק רוצה. בית שני אני מחפש אחר אהבה ולא יותר. אך מה היא אהבת אמת, אפשר רק לשער. אם היא רוצה תשוקה אני מוותר. אני הולך לאן שרגש מדבר, ממי. מיום ליום יותר מדכא איך היופי מטעה. אני מודה הוא מושך וגם די מפתה, אבל אני לה אבטיח, אני לא אשתנה. את מה שהן מוכרות לי אני לא קונה. ובשבילי היא לא צריכה להתאמץ יותר מדי. והיא לא צריכה ללחוץ עליי, זה לא כדאי. ודאי, אני אהיה כאן כל הזמן. כשהיא צריכה אותי אני מוכן ומזומן... בשבילה, אתן עד חצי המלכות. להיות איתה זאת לא חובה, אלא זכות. לא סתם אני הולך פה נע ונד. אעשה הכול שהיא תהייה מאושרת לעד. פזמון: אשת חיל מי ימצא, מחפש אולי אמצא, אם תתני לי אהבה ורק תראי שאת רוצה... את הדרך אל האושר, לרקיע עוד נגיע. אשת חיל מי ימצא, אם היא רק רוצה. (ברידג') אם רק , אם רק אמצא... אני מחפש אחר... אשת חיל מי ימצא, מחפש אולי אמצא. היא תביא לי את האושר שחיפשתי כל ימיי. היא תגשים את תפילותיי. היא תמיד תשמור עליי. היא הרגע בלי הפחד, שאוהב לנצח עד בלי די. בית שלישי: אני מחפש אחר...חיפשתי אחרייך. אף פעם לא תיארתי שאהיה כאן בלעדייך. זה לא בגלל שקשה לי לבד, איך אפשר להאמין שאני לא מיועד... אלייך, ואת אליי. זה מתסכל, לא מובן ולא פשוט את המציאות לעקל. שאת עוזבת כשעדיין לא הגעת, זה מכעיס. רציתי לקבל Kiss, היי מיס... את לא צריכה לקרוץ כדי למשוך לי ת'עיניים. וגם לא לבוא חשוף, זה לא בגלל הגוף. אני אוהב אותך, אני לא טועה. אני איתך בגלל האופי, לא בגלל המראה. את הסיבה שאני שר, את הנושא שאני כותב. עוד לא פגשתי באחת, שפתחה לי כך ת'לב. אז ילדונת, מספיק להתגנדר מול הראי. אוהב אותך על מי שאת, לא על איך שתראי. פזמון: אשת חיל מי ימצא, מחפש אולי אמצא, אם תתני לי אהבה ורק תראי שאת רוצה... את הדרך אל האושר, לרקיע עוד נגיע. אשת חיל מי ימצא, אם את רק רוצה. (אאוטרו:) אני מחפש אחר...אשת חיל, אשת חיל. אם רק אמצא.
 
למעלה