עזרה

מצב
הנושא נעול.

evgeniy2

New member
עזרה ../images/Emo92.gif

עזרה

עלי להגיע מחר בשעה 11:00 לגבול של רמת דן ותחילת בני בקר איזה קו אני צריך לקחת מתחנה מרכזית חדשה תל אביב ? (רצוי דן-קווים בלבד) תודה לעוזרים
 

ארזS

New member
בבקשה

עזרה

עלי להגיע מחר בשעה 11:00 לגבול של רמת דן ותחילת בני בקר איזה קו אני צריך לקחת מתחנה מרכזית חדשה תל אביב ? (רצוי דן-קווים בלבד) תודה לעוזרים
בבקשה
קו 60 או קו 52 . שניהם של "דן" ושניהם מגיעים לסביבת המקום שביקשת. אני מניח שהתכוונת לבני ברק ולא לבני בקר...
 

evgeniy2

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...

בבקשה
קו 60 או קו 52 . שניהם של "דן" ושניהם מגיעים לסביבת המקום שביקשת. אני מניח שהתכוונת לבני ברק ולא לבני בקר...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
אופס נכון התכוונתי לבני ברק אבל הם לא נכנסים ממש לשם לפי מה שאני יודע קו 52 ממשיך לכיוון קניון איילון שזה ממש לא בכיוון !
 

טוארג

New member
אתה מתבלבל עם קו 42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
אופס נכון התכוונתי לבני ברק אבל הם לא נכנסים ממש לשם לפי מה שאני יודע קו 52 ממשיך לכיוון קניון איילון שזה ממש לא בכיוון !
אתה מתבלבל עם קו 42
שמגיע לאזור קניון איילון. לאן בגבול בני-ברק - רמת-גן אתה צריך להגיע? זהו גבול ארוך... אם זה לאזור של ז'בוטינסקי - קווים 50-51 יסייעו לך מצויין, אפשר גם 69, וגם 68 של קווים.
 

fireman

New member
גם 82

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
אופס נכון התכוונתי לבני ברק אבל הם לא נכנסים ממש לשם לפי מה שאני יודע קו 52 ממשיך לכיוון קניון איילון שזה ממש לא בכיוון !
גם 82
אני מניח שאתה צריך להגיע לרחוב בן גוריון (שהוא הרחוב שעובר בין רמת גן לבני ברק)
 

ארזS

New member
יבגני

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
אופס נכון התכוונתי לבני ברק אבל הם לא נכנסים ממש לשם לפי מה שאני יודע קו 52 ממשיך לכיוון קניון איילון שזה ממש לא בכיוון !
יבגני
שני הקווים עוברים בצומת של הרחובות בן גוריון והרא''ה. כך שזה בסביבה בכל מקרה.
 
אז יש לך הרבה אפשרויות

אני צריך לבן גוריון...
ממש ליד מכון "מור"
אז יש לך הרבה אפשרויות
מהתמח"ת למכון מור: קווי דן 51, 60, 69, 54, 70 כש-70 פחות מהיר ו-52 שממש לא מומלץ כי הוא עושה סיבוב ענק בדרך. אתה יכול גם לקחת קו 68 של קווים. כמובן שיש לך בתחנה הישנה את קו 40 ובחדשה גם את קווי אריאל ו-50, אך אני לא בטוח שהם מורידים שם נוסעים.
 

ארזS

New member
יבגני, בבקשה ממך

אני צריך לבן גוריון...
ממש ליד מכון "מור"
יבגני, בבקשה ממך
בפעם הבאה תכתוב ישר על ההתחלה את היעד שאתה צריך להגיע שלא נעסוק בניחושים... בסדר? ואיך להגיע למכון מור כבר ענו לך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה