עזרה!!!

עזרה!!! ../images/Emo53.gif

מישהו יודע איך כותבים באנגלית.. בומבה (השיר) ו קניבל (גם, השיר). ואם מישהו באמת יודע לתת עזרה אז שיגיד לי מאיפה אפשר להוריד שירים אלו... בבקשה!!!...
 

Sשרון

New member
זה לא כ"כ קשה

bomba canibal אגב תנסה להיכנס לאתר הסלסה www.salsa.org.il שם תוכל למצוא רשימת שירים ארוכה...
 
למעלה