עזרה!!! מישהו יודע איך כותבים באנגלית.. בומבה (השיר) ו קניבל (גם, השיר). ואם מישהו באמת יודע לתת עזרה אז שיגיד לי מאיפה אפשר להוריד שירים אלו... בבקשה!!!...