עזרה

עזרה ../images/Emo4.gif

אממ כשירון וליה שכבו בפעם הראשונה היה שיר מדהים מתנגן ברקע... מישהו יודע את שם השיר? או לפחות את שם המבצעת?
 

y a ® d e n a

New member
אהה- אופס טעות!! ../images/Emo9.gif

חחח....זאצת חברה שלי ענת כתבה את זה....
 

y a ® d e n a

New member
חחחחחח....../images/Emo6.gif

הדרוששש!! אני מתגעגעתתתתתת
איזה באסה שלא נהיה באותה כיתהה
אבל לונורא
 
למעלה