בעקרון, תעשה כל מה שאתה רק יכול
ובלבד שלא להוסיף משקל. את הסוללה עד המכסימום לאחור, את סרבואים זנב לאחור (כמובן רק אם ניתן), את המנוע עד המכסימום אחורנית בתושבת וכן הלאה. כל מה שניתן. הוספת משקל צריכה להיות האפשרות האחרונה בהחלט אחרי שכל השאר כבר נעשה.