עזרה קצת דחופה....:}

SPEED AIR

New member
עזרה קצת דחופה....:}

המרכז כובד של הטיסן שלי קדמי מאוד וכדאי שהוא יהיה טוב צריך להוסיף 250 גרם.... מה כדאי לעשות להוסיף את ה250 בזנב או שאני יעביר את הסוללה ואת הסרוו של ההגה כיוון לזנב. ואז עם עדיין יהיה קצת קדמי נוסיף משהו מה הכי טוב והכי כדאי לעשות? תודה מראש...
 

Flat spin

New member
בעקרון, תעשה כל מה שאתה רק יכול

ובלבד שלא להוסיף משקל. את הסוללה עד המכסימום לאחור, את סרבואים זנב לאחור (כמובן רק אם ניתן), את המנוע עד המכסימום אחורנית בתושבת וכן הלאה. כל מה שניתן. הוספת משקל צריכה להיות האפשרות האחרונה בהחלט אחרי שכל השאר כבר נעשה.
 

SPEED AIR

New member
.......

הבטריה הכי אחורה שאפשר..... ואפשר להזיז רק את הסרוו של ההגה כיוון וגם המנוע כבר הכי אחורה... וגם אפשר לשים את הבטריה בזנב זה יהיה טוב..?{לא בפנים מחוץ לטיסן מתחת להגה גובה..} אגב הטיסן זה גיילס 202 של גרייט פלינס ויש עליו מנוע 91 4 פעימות ה250 גרם ישפיעו הרבה על הטיסן?{למרות שהמנוע חזק?}
 

hifly

New member
תעשה בדיוק מה שכתבו לך

כל מה שאפשר תזיז אחורה,כמובן סוללה בתוך הטיסן ולא תלויה בחוץ מתחת להגה הגובה. ואז תוסיף בזנב את המישקל הנותר . אין ברירה.
 

Flat spin

New member
נראה לי מוזר מאד שיש הפרש כזה

וצורך בתוספת משקל כזו לשם איזון הטיסן. אלא אם כן המנוע שהתקנת כבד באופן משמעותי מהמתוכנן והמומלץ
 
למעלה