עזרה....קצת דחוף שלום לכולם, יש לי בצק סוכר שהתייבש מעט, ניסיתי להוסיף מים וזה לא עוזר, מה אפשר לעשות ואם זה אבוד? קשה לעבוד איתו... תודה מלי