עזרה....קצת דחוף

מלי190

New member
עזרה....קצת דחוף

שלום לכולם,

יש לי בצק סוכר שהתייבש מעט, ניסיתי להוסיף מים וזה לא עוזר, מה אפשר לעשות ואם זה אבוד?
קשה לעבוד איתו...
תודה מלי
 

net the jet

New member
מים??


יכול להײַות שאחרי המים זה אבוד. בד״כ טיפת מרגרינה ולישה טובה עשויה לעזור.
אם הוא מאד דביק נסי להוסיף קורנפלור וקצת מרגרינה.. אם זה לא עוזר אז נראה לי שזה אבוד.
 
למעלה