עזרה קטנה

P i x i e s

New member
עזרה קטנה../images/Emo9.gif

חשבתי שבטח אתן תדעו כי אתן מנוסות עם מתנות וכו'
אני רוצה לחרוט על מחזיק מפתחות (שיהיה מלבני אנערף... לא משהו גדול מדי ולא משהו קטן) משפט משיר ובצד השני אולי לשים תמונה או לחרוט שם... אתן יודעות במקרה כמה זה יכול לעלות לי? אילו חנויות (איזה סוג, כי אני לא אסע עד הקריות
) עושות את סוג הדברים האלה? תודה
 

pc girl

New member
אני מאמינה שהחריטה עצמה לא תעלה יותר מ15שקל..

החייל חרט לי על דיסקית באיזו חנות בקניון באשדוד... אם זה קרוב אלייך. ואם לא, אז תעברי בחנויות של מתנות כמו אנטר וחנויות של גברים (כל החנויות שמוכרים בהם את הדברים היוקרתיים האלה, כמו בקבוקים לאלכוהול, שחמט מעוצב, כיסא מסאג',דברים מעור וכו') בקיצור, דברים כאלה... שם בדרכ יש את החריטות. שיהיה בהצלחה!
 
את מיהוד, לא?

לא חסר באזור שלך.. בכל מקרה, לדעתתי זה יעלה לך יותר מ15. אני יודעת שזה הולך לפי מילים או אותיות. פעם חרטתי על דיסקית לאח שלי והדיסקית עלתה לי 5 והחריטה 45(כי זה היה ארוך) וזה היה בריקושט. בפעם אחרת חרטתי על מפרט וכל מילה עלתה לי 5 שקלים.
 

P i x i e s

New member
ועכשיו התלבטות מה לחרוט... ../images/Emo3.gif

יש או את "השיר שלנו" ומתוכו השורה שלנו - Tell me lies tell me sweet little lies או שיר של ג'ף באקלי, שורה מתוכו שבעיניי אומרת הכל... you gave me more to live for, more than you'll ever know מה אתן אומרות? כמתנת פרידה כזאת... אני נוטה לכיוון האפשרות השנייה.
 
עשיתי את זה לאקס שלי

מחזיק מפתחות עלה 25-30 והחריטה עלתה: כל מילה 5 שקל..ז"א איזה 20 ש"ח אז סה"כ יצא לי סביבות 50-60 אם אני לא טועה
 
למעלה