עזרה (קורס העשרה)

עזרה (קורס העשרה)

צריך לבחור רק 4 סדנאות? חייבים סדנת אקטואליה? מה צריך להביא??? ישנים באוהלים שמביאים מהבית?? סליחה שאני שואלת הרבה שאלות...
 

Rioter

New member
אממ, אז ככה:

1. סדנאות: ה-כ-ל כתוב לך בפלייר. איזו סדנאות הן חובה, לאיזה גיל, איפה לרשום וכו'. בעמוד האחרון, תסתכלי.
אם עדיין לא תמצאי\תביני, תגידי - ואז אני אסרוק ואעלה. ------------------------------------------------------------------------------------------------ 2. רשימת ציוד יש בטופס של האישור. אני אעתיק לך לפה מה שכתוב: רשימת ציוד חובה:
חאקי חאקי עניבה
1.5 ליטר מים
כובע
אוכל עד הצהריים ליום הראשון
קרם הגנה נגד קרינת השמש
נעלים סגורות
בגדים חמים
שק שינה
אוהל
* (לכל זוג בוגרים)
חולצה לבנה שאפשר ללכלך
כלי נגינה - רצוי -אין להביא ציוד יקר ערך (ציוד אישי אינו מבוטח). ------------------------------------------------------------------------------------------------
בנוגע לאוהל - לנו אמרו שאסור להביא אוהלים, אבל נורא התעקשנו - אז יוסי אמר להביא אוהל בכל מקרה, ולראות מה יהיה בשאר הארצי. אם כולם יביאו אוהל, אז שלא נגיד: "אבל אמרת לנו לא להביא".. ואם אף אחד לא ישתמש באוהל וכן נביא, אז לא להגיד לו ש: "אבל עכשיו סתם נסחבנו!".. בכל מקרה, זה לשיקולך. אני רק יודעת שבעיקרון, יש הוראה לא לבוא עם אוהלים - למרררררררות שרשום. ------------------------------------------------------------------------------------------------ נתראה.
 

sappirz

New member
אין צורך באוהל..

הרכזת שלנו (גדרה) אמרה שישנים באוהלים ענקיים כאלה כמו בקורס מדריכים.. לגבי מיטות שדה, עדיין לא ידוע..
 
2 דברים

לגבי הסדנאות הרכזת שלי הביא לי 4 דפים מודפסים: דבר רכזי קורס העשרה שביעיות ושמיניות כללי-סדנת חובה לשביעיות,סדנאות חובה לשמיניות סדנאות כללי לכולם וסדנאות אקטואילה (יש רק 2-צמצום פערים חברתיים וכלונו שי דרומי) ורשימת סדנאות לפי שכבות-חמישיות ושישיות... ולגבי האוהלים אני ישאל את הרכזת ואולי ביא תלוי מה היא תגיד. תודה
 
את אמורה....

לבחור סדנאת אקטואליה. ועוד3 סדנאות, איזה שאת רוצה- או מהכללי לכולם או אלו שבפרט לחמישיות-שישיות.
לגבי אוהלים- השינה היא שינת שטח, לא יודעת אם יש אוהלים כמו בקורס מדריכים, אבל ישנים בשקי שינה.
 

Rioter

New member
הנה השאר (מה שיש אצלי) -

צמצום פערים חברתיים: דו"ח העוני: מספר העניים עלה ל1,580,200 בין יוני 2004 ליוני 2005. כ-738 אלף ילדים חיים מתחת לקו העוני וכ-403 אלף משפחות עניות חיות בישראל. 41.5% מכלל המשפחות העניות עובדות, האם המצב בר שינוי? מה אנחנו יכולים לעשות? אם בכלל.. מה לנו יש להגיד על מצב העוני במדינה?
החינוך בישראל לאן??? מלמדים אותך בשביל הציון? שמעת לא פעם את המשפט 'יש לך פוטנציאל אך הוא לא ממומש.." איפה מקומה של המערכת במימוש הפוטנציאל שנמצא בכל אחד מאיתנו?
איכות הסביבה: עוד מעט, ממש עוד קצת, מלחמות הקיום שלנו יהיו על הסביבה בה אנו חיים - ממש מלחמה יומיומית.. האם אנחנו מבינים כי זמננו יהיה מוגבל אם לא נעשה היום משהו בנידון?
ציונות זה לעשות- עמותת איילים: עמותת איילים- סטודנטים שהחליטו שבנית המדינה לא התסיימה עדיין, מקימים כפרי סטודנטים בנגב ובגליל.
 

Rioter

New member
אז אנחנו יחד ב2\4 ../images/Emo9.gif

אני גם בחשיבה יצירתית והעברת מסר
 
ויכול להיות שאני יהיה איתך בקבוצה

הרכזת שלי שאלה אותי באיזה קבוצה אני רוצה להיות אז אמרתי לה שאני רוצה להיות עם שיר מראשון או עם חברה שלי שפגשתי בקורס מדריכים(היא מגדרה)
 

Mgedera

New member
איזה מוזר..

אצלנו במקום הסדנא של החינוך בישראל לאן- כתווב סדנאת תקשורת...ממש מוזר..
 
מצאתי הסבר. ../images/Emo3.gif

ביררתי מדוע הסדנאות אצל כולם שונות, והתשובה היא שהיו כמה פלייארים לקורס, יצאו כל מיני 'גרסאות'. הגרסא העדכנית ביותר זה מה ששיר כתבה.
 
למעלה