עידו123456
New member
עזרה עם שרברבות?
אני רוצה לשלוח פקודות לתוכנה שמקבלת קלט דרך STDIN. הבנתי שאפשר לעשות את זה עם pipes, מישהו מכיר מקום טוב להתחיל ללמוד בו את זה והאם זאת בכלל הדרך הנכונה? אני משתמש בלינוקס אם יש בזה הבדל. נ.ב. עדיף שהמידע יתאים ל python אבל גם ל Java, C++/C או סתם באופן כללי יהיה טוב. תודה.
אני רוצה לשלוח פקודות לתוכנה שמקבלת קלט דרך STDIN. הבנתי שאפשר לעשות את זה עם pipes, מישהו מכיר מקום טוב להתחיל ללמוד בו את זה והאם זאת בכלל הדרך הנכונה? אני משתמש בלינוקס אם יש בזה הבדל. נ.ב. עדיף שהמידע יתאים ל python אבל גם ל Java, C++/C או סתם באופן כללי יהיה טוב. תודה.