עזרה עם שרברבות?

עידו123456

New member
עזרה עם שרברבות?

אני רוצה לשלוח פקודות לתוכנה שמקבלת קלט דרך STDIN. הבנתי שאפשר לעשות את זה עם pipes, מישהו מכיר מקום טוב להתחיל ללמוד בו את זה והאם זאת בכלל הדרך הנכונה? אני משתמש בלינוקס אם יש בזה הבדל. נ.ב. עדיף שהמידע יתאים ל python אבל גם ל Java, C++/C או סתם באופן כללי יהיה טוב. תודה.
 

selalerer

New member
ב ++C אתה פשוט קורא עם cin מהקלט

הסטנדרטי, תוכל בעזרת pipes של המערכת הפעלה הספציפית שבה אתה משתמש לשלוח אל הקלט הסטנדרטי של התוכנה שלך, קלט שהוא כבר מסונן ע"פ איזשהו תוכנה אחרת. מה בדיוק אתה רוצה לעשות? אולי נוכל לתת הכוונה קצת יותר ספציפית. בהצלחה, סלע.
 
למעלה