עזרה... משהו פשוט

SHMENDOZA

New member
עזרה... משהו פשוט

אני מחפש פוקציה שתחפש לי מחרוזת קטנה בתוך מחרוזת גדולה כמו STRSTR בC, יש דבר כזה? תודה מראש
 

SHMENDOZA

New member
BTW

ראיתם את הפרסומת של MICROSOFT?! יש לי דבר אחד להגיד: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, בולשיט!!! מה הם יעשו בשביל שיקנו את הWINDOWS שלהם!!!!
 
הם צודקים!

95% מההתקנות המקוריות קורסות. 15% לא טורחים להתקין מחדש. 75% מההתקנות הלא מקוריות קורסות. 5% מההתקנות החדשות הן לינוקס. 5% מההתקנות החוזרות הן לינוקס. מסקנה - 100% מהתקנות של חלונות קורסות. ------------------------------------------------------- הלחמו בפיראטיות - השתמשו בתכנות חפשיות !!
 

SHMENDOZA

New member
בפורום בצד

תלחץ F5 עד שתראה חוץ מזה עוץליגוץלי אתה אפילו אומר ש 95% מההתקנות קורסות ו"רק" 75% מההתקנות הלא מקוריות קורסות -> מסכנה תכנאי מחשבים לא יודעים להתקין WINDOWS עדיף לעשות את זה לבד ומה זה משנה מקורי או פרוץ?? הכל אותו דבר ->לכן הם לא צודקים ועוד משהו... הם שמים בפרסומת מחשב שרוף :/ כאילו שאם המערכת הפעלה קורסת המחשב נשרף.... הם דפוקים בשכל! אין מה לעשות!
 

SHMENDOZA

New member
עוד שאלה בקשר לINSTR

איך אפשר לעשות שהוא לא יבדיל בין תוים קטנים לגדולים? לדוגמה: אם אני רוצה לחפש במחרוזת הזאת- HELLO world את המחרוזת הזאת - hello אז הוא לא יחזיר 0 אפשרי? תודה מראש
 

tomashin

New member
אממ

dim mystr1 as string dim mystr as string mystr1="helloWORLD" mystr=instr(1,mystr1,"world") if mystr>0 then print "תת המחרוזת נמצאת " & mystr & "משמאל למחרוזת" else print "לא נמצא" end if​
 
כן, זה אפשרי.

2 דוגמאות - רגיש ולא רגיש לגדל
? instr(1, "Hello Yossef", "O y",vbTextCompare ) 5 ------ ? instr(1, "Hello Yossef", "O y",vbBinaryCompare ) 0 -------​
 
למעלה