אנסה בקיצור
אתחיל מהסוף - הלוואי שהמידע יהיה מיותר
 
שלב א' - סוג הפרוטוקול
הרופא יחליט על מהלך הטיפול - יש טיפול ארוך ויש טיפול קצר. בפעם הראשונה לגמרי מדובר על הימור. כי הרופא המטפל לא ממש יכול לדעת כיצד הגוף יגיב.
שלב ב' - יאללה...
אם זה טיפול ארוך - מתחילים בדיכוי המערכת ההורמונלית (זריקות או משאף) ואז גירוי השחלות
אם זה קצר - מתחילים בגירוי השחלות (זריקות)
שלב ג' -ברקס
כדי לא להגיע למצב של ביוץ עצמוני החל משלב מסויים בשי סוגי הטיפול ייכנס מדכא ביוץ (זריקות)
שלב ד' - שאיבה
מתבצעת בהרדמה קלילה וכיפית בן הזוג עושה בשלב זה את חלקו
שלב ה - הפרייה (יום למחרת תעודכני כמה ביציות הופרו)
שלב ו - החזרה (3 או 5 ימים אחרי השאיבה)
שבועיים המתנה( כאן יש תמיכה זריקות או כדורים או נרות )
בדיקת בטא - אם חיובית אחלה ואם לא מפסיקים תמיכה
בהצלחה