עזרה לשנה א'...

shirly87

New member
עזרה לשנה א'...

אם למישהו נשאר במקרה חומר משנה שעברה בחשבונאות ומיסים ומוכן להעביר אותו/ לתת לצלם/ להשאיל, אשמח אם יצור איתי קשר במסרים . במיוחד אם למישהו יש את התרגולים של ברכה, תודה מראש. ואם למישהו יש המלצות בנוגע לשנה, זה ממש יעזור...
 

abalaba2

New member
חבר'ה, משחק חדש בקומונה!!!

קצת לא קשור ללימודים, אבל בכל זאת שיהיה מעניין בפורום. עזרה לשנה א'! הם רוצים המלצות. אז כמובן אם זה היה לפני שנה ההמלצה הראשונה והיחידה הייתה: אל תבואו לכאן! אבל הם כבר כאן אז בא נביא להם המלצות, אני אתחיל: 1. כל התשובות לא נכונות זו תשובה ליגיטימית (אכן לקחתי את זה קשה) ובנוגע לחלק השני על בקשת החומר, אם למישהו יש אני באמת אשמח לקבל...
 

gilat85

New member
יש לי המלצה בשבילך לשנה הבאה

כשאת מקבלת תשלום ראשון לאוניברסיטה- סמני שאת לא רוצה לשלם לאגודה.
 

abalaba2

New member
שלום,

זוהי הודעה מוקלטת מכוחות הרשע שהשתלטו על אב"י, ההודעה שלך נמצאה לא ראויה, אנו יודעים איפה את גרה ואנו נממן אנשים שיעשו לך דברים על ההודעה הזאת. כמובן שנממן אותם מה160 ש"ח שלך ובכדי שזה יקרה אנו מבקשים ממך בכל לשון של בקשה, אל תסמני לא רוצה לשלם, זה מפריע לתוכניתנו הזדונית להשתלט על העולם. בכבוד רב, כוחות הרשע מואהמואה.
 

gilat85

New member
אב"י

אני רואה שלקחת קשה את הקטע של כוחות הרשע... בהשוואה לאוניברסיטאות אחרות האגודה שלנו חלשה מאוד. זה העובדה. גם אם אתה לא אומר את זה בקול- אתה יודע טוב מאוד שזה נכון. אולי אם יתחילו לאיים עליהם בביטול התשלום זה יעיר אותם מהתרדמה העמוקה, כי משטח לעכבר עם חיבורי USB מקולקלים אנחנו יכולים להשיג במחיר הרבה יותר זול מ-160.
 

shirly87

New member
תודה...

בכלל לא ידעתי שצריך לשלם... במקרה יש לך טיפ לשנה הנוכחית?
 

gilat85

New member
כן יש לי הרבה אבל לא מחיייב שהם טובים לכל אחד

1. אל תבזבזי את זמנך על לימוד חומר של הרצאות, תמקדי את הלימוד שלך בפתירת מבחנים. 2. תשני טוב לפני מבחנים. לילות לבנים זה לא חכם במיוחד למבחנים שצריך לחשוב הרבה בהם. מומחי הארוורד ממליצים לישון 8 שעות לפחות, ואני אומרת- אפשר להחמיר... 3. עדיף שתגשי למועדי א' במקום ישירות ל-ב'. מועדי ב' הם בד"כ יותר קשים. 4. תירשמי להולנדר במתמטיקה. 5. אל תגשי מלכתחילה למועדי קיץ של בן ישר במבוא למאקרו. 6. זה לא משנה לאיזה מרצים את נרשמת, תיכנסי לאיזה הרצאות שבא לך. מה שחשוב זה מי בודק את המבחנים (במידה והם פתוחים) או מי עוזר יותר (במידה והם אמריקאים) ולא ארחיב על זה יותר מידי. 7. כשאת נבחנת אצל רבקה- שאלי אותה שאלות ואל תתביישי. נשמה של מרצה. 8. קחי הכל ברוח טובה. אני במנהל עסקים אז אין לי עצות לתת לך על חשבונאות... בהצלחה!
 
למעלה