עזרה למשפחה במצוקה /tapuzforum/images/Emo206.gif

אבי01230

New member
עזרה למשפחה במצוקה /tapuzforum/images/Emo206.gif

אני ילד במשפחה במצוקה אבי מאיים על אימי עלי ועל שאר האחים בכל איום אפשרי (הוא מאיים שהוא ייתן מכות ואף ברצח) בעבר פניתי אליכם בפורום (אשמח אם מישהו/י ייתן קישור להודעה שכתבתי כדי שהקוראים יבינו במה מדובר) ההצעתם לי לפנות למרכז הרווחה ולמרכז לאלימות במשפחה פניתי אליהם והם אומרים שהם לא יכולים להכניס עובדת סוציאלית למשפחה ביגלל שבנתיים אין אלימות פיזית בילדים מה עושים? איך אפשר בכל זאת להכניס עובד/ת סוציאלית? מדובר במקרה חריג שאלוקים יודע אם הוא ייגמר ללא פגיעה פיזית. למה במשטרה/משרד הרווחה מחכים שיהיה אלימות פיזית כדי להכניס עובדת סוציאלית?
 

הכוכב33

New member
שלום אבי

קודם כל אתה לא ילד. אתה כמעט בן 19 ומבוגר ואחראי לעצמך. האם אתה חייל ?? והיכן אתה משרת ? תפקיד ? תנסה להבין- מדוע אביך מאיים כל הזמן ? האם יש סדר והגיון באיומים ? מתי ובאיזה שעה בד'כ הוא מאיים ?? בהודעה הקודמת במרץ 09 טענת שהאבא מרביץ ועכשיו אתה טוען שלא. אז מה נכון ?
 
שלום אבי

חזרתי גם אני לדברים שכתבת לפני יותר מחצי שנה.אז תארת אלימות פיזית ואלימות נפשית של אביך- כלפי אמא, כלפיך וכלפי הילדים האחרים. גם אם היום אתה מתאר תמונה שאין בה אלימות פיזית, אני לא רואה בכך סיבה שגורמי רווחה לא יהיו מוכנים להכנס ולבדוק מה קורה בבית שלכם.לא סביר שמרכז למטיפול באלימות במשפחה תדחה את אמא שלך ו/או שעובדת סוציאלית במחלקת רווחה תדחה פנייה שלך או של אמך לעזרה. עם כל הבקורת שלעתים נשמעת כלפי רשויות הרווחה, אני מתקשה להאמין שאכן פניתם ולא נענתם. אם אתה מוכן לכתוב לי במסר אישי אל מי פניתם - אני אשתדל מאד לבדוק ולעזור.
 
למעלה