עזרה למבולבלת!

דולית2

New member
עזרה למבולבלת!

שלום לכולם.
אני בת 27, עובדת בתחום הדרכת התוכנה מזה 6 שנים.
אני נורא מבולבלת, לא יודעת מה ללמוד. או יותר נכון יודעת אבל מפחדת.
התחום שאני רוצה הוא עולם העיצוב הגרפי, עיצוב אתרים וכיו"צ.

השאלה: באיזו 'דרגה' להתחיל? האם להתחיל ישר עם תואר? או שעדיף ללמוד קורס? או שמא לימודי תעודה/הנדסאי של שנתיים?
יש עבודה בחוץ? מה המשכורות?

אני נורא מבולבלת. כי מצד אחד רוצה לעשות מה שאני אוהבת אך מצד שני מפחדת שאני לא מספיק טובה ולא יודעת אם יש ביקוש לעבודה בחוץ.

עזרתכם!!! :)))

תודה, דולית :)
 
תקשורת חזותית

היי דולית. כיום מעסיקים מתעניינים בתיק עבודות יותר מאשר במוסד הלימודים.
בעידן הטכנולוגיה המתקדמת והאינטרנט, צפוי שתהיה הרבה עבודה בתחום, יחד עם זאת יש גם לא מעט נותני שירות.
אני חושבת שמי שבאמת אוהב את התחום, מתחבר אליו ויש לו כשרון, יכול להצליח ולהנות.
השכר משתנה ממשרה למשרה.אפשרויות התעסוקה הם כשכיר או פרילאנסר או עצמאי.

הצעתי היא שקודם כל תבררי לעצמך היטב מה הכי מעניין אותך ומושך אותך לעשות, ולאחר מכן עשי עבודת "מחקר":
הכיני רשימה של מספר מוסדות לימוד שאת מתעניינת בהם ולכי להתייעץ - על תכני הלימודים, מה התעודה מקנה לך, וכו' כל מה שחשוב לך
לדעת מראש. אז יהיה לך קנה מידה להשוואה.ותעשי את השיקולים שלך - זמן, כסף, אפשרויות עבודה במקביל וכו'.
בנוסף נסי להתייעץ עם כמה בוגרי תקשורת חזותית/עיצוב גראפי, כולל על תוכן העבודה.

אם התחום מעניין אותך, אל תוותרי עליו ועשי את המעבר באופן הדרגתי.
פחדים וחששות הם מאוד טבעיים, חשוב לעבוד עליהם כדי לחזק את הבטחון שלך בעצמך והמוטיבציה לפעול ולהתקדם.
אם יש לך עוד שאלות/תהיות/מחשבות, אני כאן
 

דולית2

New member
קודם כל תודה על התשובה

האם תוכלי לעזור לי בבחירת/חיפוש מוסד הלימודים? (אשמח שתשלחי לי הודעה בפרטי).

תודה :)
 
למעלה