עזרה למבולבלת!
שלום לכולם.
אני בת 27, עובדת בתחום הדרכת התוכנה מזה 6 שנים.
אני נורא מבולבלת, לא יודעת מה ללמוד. או יותר נכון יודעת אבל מפחדת.
התחום שאני רוצה הוא עולם העיצוב הגרפי, עיצוב אתרים וכיו"צ.
השאלה: באיזו 'דרגה' להתחיל? האם להתחיל ישר עם תואר? או שעדיף ללמוד קורס? או שמא לימודי תעודה/הנדסאי של שנתיים?
יש עבודה בחוץ? מה המשכורות?
אני נורא מבולבלת. כי מצד אחד רוצה לעשות מה שאני אוהבת אך מצד שני מפחדת שאני לא מספיק טובה ולא יודעת אם יש ביקוש לעבודה בחוץ.
עזרתכם!!!
))
תודה, דולית
שלום לכולם.
אני בת 27, עובדת בתחום הדרכת התוכנה מזה 6 שנים.
אני נורא מבולבלת, לא יודעת מה ללמוד. או יותר נכון יודעת אבל מפחדת.
התחום שאני רוצה הוא עולם העיצוב הגרפי, עיצוב אתרים וכיו"צ.
השאלה: באיזו 'דרגה' להתחיל? האם להתחיל ישר עם תואר? או שעדיף ללמוד קורס? או שמא לימודי תעודה/הנדסאי של שנתיים?
יש עבודה בחוץ? מה המשכורות?
אני נורא מבולבלת. כי מצד אחד רוצה לעשות מה שאני אוהבת אך מצד שני מפחדת שאני לא מספיק טובה ולא יודעת אם יש ביקוש לעבודה בחוץ.
עזרתכם!!!
תודה, דולית