עזרה לגבי נופש קבע

aviyak43

New member
עזרה לגבי נופש קבע


היי,
אם מישהו מבין בנופש קבע ויצא לו כבר להתעסק עם זה כמה פעמים בעבר - אני אשמח מאוד לעזרה מכם :(

1. קרה לי הדבר הכי מבאס בעולם, הצלחתי לתפוס עכשיו תאריכים לבראשית, קיבלתי אפילו אישור הזמנה אבל בגלל הקריסות התכופות של האתר ההזמנה בוטלה בטעות ואחר כך כמובן שלא נשארו יותר תאריכים פנויים. האם יש אפשרות "לשחזר" ביטול כזה? לדעתכם מישהו יוכל להתחשב בזה?

2. באופן כללי לגבי שינויים בפרטי ההזמנה - אם מזמינים לתאריכים מסוימים אפשרי לשנות אחכ את התאריך או את מספר הימים? אם כן האם זה מול הצבא או מול המלון עצמו?

3. מההיכרות שלכם - קורה שאנשים מבטלים בדיעבד הזמנות למלונות כמו בראשית? יש עוד סיכוי להשיג שם תאריכים כלשהם?

4. ובסוף - אם יש לכם המלצה למלונות ממש מעולים נוספים חוץ מבראשית :( :( :(

תודה מראש
 
שלום רב

1. אם קיבלת הודעת ביטול וההזמנה נמחקה אז זה עבוד. 2. אפשר לנסות לדבר עם מוקד נופש אולי יכול לעזור משו. 3.בעקרון כל שינוי מבוצע דרך האתר של חבר. יש לשים לב שלאחר ביטול שלישי ולא משנה ממה אז אתה מחוייב ב500 שקל דמי ביטול. 4. קיימים הרבה מלונות מטורפים . השאלה מה אתם מחפשים? 5.
 
לגבי ביטולים.

יש סיכוי שמישו יבטל וישנה תאריך מכל סיבה שהיא. כדאי להתעסק בסבלנות ולהכנס כל יום ולבדוק מה קורה. לפעמים הם מוסיפים הקצאות לפי הצורך. קשרים במופת אף פעם לא יזיקו??
 

aviyak43

New member
צודק! + הצעה להחלפת תאריכים במלון בראשית

תודה רבה על המענה!
1. לגבי ביטולים- ממש צודק! הצלחתי הבוקר להירשם שוב, ממש בנס, כשמישהו בדיוק ביטל :) אבל עדיין לא לתאריכים שאני זכאית לממש את הנופש. לכן אני אנסה לשנות את התאריכים מול המוקד, אבל במקביל אני מציעה אותו להחלפה.
אם מישהו מעוניין בסופש במלון בראשית בין ה- 29/6 ל1/7 ויש לו תאריכים לאותו המלון בסביבות סוף אוקטובר-נובמבר אני אשמח שייצור איתי קשר בטלפון 0526572777
 
למעלה