קוד צריך להכנס ב registration
עברת תוכנות לפאלם נעשית בזמן סנכרון, לאחר שהורדת את התוכנה , תיכנס לתיקייה שאליה הורדת את הקובץ, לחיצה כפולה על הקובץ תפתח אותו חפש קובץ שיפתח שהסיומת של בד"כ prc תלחץ עליו והוא יעבור לתוכנת הסנכרון. זהו בסנכרון הבא הוא יכנס לפאלם.