עזרה,חדשה בתחופ zire 71

niniko

New member
עזרה,חדשה בתחופ zire 71

הצתרפתי למשפחת פאלם ויש לי כמה שאלות.אשמח אם תעזרו לי. 1. איפה/איך מקלידים או מכניסים קוד לעברית לcontact pro ולמה זה חשוב? 2. הורדתי תוכנה למחשב איך אני מעבירה אותה לפאלם?תודה
 
קוד צריך להכנס ב registration

עברת תוכנות לפאלם נעשית בזמן סנכרון, לאחר שהורדת את התוכנה , תיכנס לתיקייה שאליה הורדת את הקובץ, לחיצה כפולה על הקובץ תפתח אותו חפש קובץ שיפתח שהסיומת של בד"כ prc תלחץ עליו והוא יעבור לתוכנת הסנכרון. זהו בסנכרון הבא הוא יכנס לפאלם.
 
למעלה