bleeding me
New member
עזרה, זה די דחוף.
האייסי שלי עושה לי בעיות. כבר כמה זמן הוא מסנן לי הודעות- לא שולח לי הודעות מאנשים. יש לי כמה משתמשים בתוכנה והוא לא נותן להעלות את המשתמש שלי בגרסת פרו, רק בלייט ואת המשתמשים האחרים הוא כן מעלה בפרו. אמרו לי שראו שאני מחוברת כשבעצם לא הייתי. וכשאני מנסה להתחבר לפרו, זה שולח לי הודעה מוזרה (אני מצרפת תמונה של ההודעה). מה אני יכולה לעשות? תודה רבה, רעות.
האייסי שלי עושה לי בעיות. כבר כמה זמן הוא מסנן לי הודעות- לא שולח לי הודעות מאנשים. יש לי כמה משתמשים בתוכנה והוא לא נותן להעלות את המשתמש שלי בגרסת פרו, רק בלייט ואת המשתמשים האחרים הוא כן מעלה בפרו. אמרו לי שראו שאני מחוברת כשבעצם לא הייתי. וכשאני מנסה להתחבר לפרו, זה שולח לי הודעה מוזרה (אני מצרפת תמונה של ההודעה). מה אני יכולה לעשות? תודה רבה, רעות.