עזרה, זה די דחוף.

bleeding me

New member
עזרה, זה די דחוף.

האייסי שלי עושה לי בעיות. כבר כמה זמן הוא מסנן לי הודעות- לא שולח לי הודעות מאנשים. יש לי כמה משתמשים בתוכנה והוא לא נותן להעלות את המשתמש שלי בגרסת פרו, רק בלייט ואת המשתמשים האחרים הוא כן מעלה בפרו. אמרו לי שראו שאני מחוברת כשבעצם לא הייתי. וכשאני מנסה להתחבר לפרו, זה שולח לי הודעה מוזרה (אני מצרפת תמונה של ההודעה). מה אני יכולה לעשות? תודה רבה, רעות.
 

loveUin69

New member
במקום לשבור ראש ...

רשמי לך על דף את כל שמות המשתמשים. תמחקי את ה-ICQ שיש לך ותקיני מחדש. תגדירי עוד פעם את שמות המשתמשים. בהצלחה
 

NotForSale

New member
תורידי

תוכנות (דרך גוגל) AD-AWARE & SpyBot הריצי אותן לאחר עידכון, התקיני פיירוול תודיעי לנו אם חל שינוי.
 

bleeding me

New member
זה מה שעשיתי לפני איזה חודש ואותן

הבעיות הגיעו גם למספר החדש
 

bleeding me

New member
עשיתי את זה, אבל זה עדיין לא נותן

למשתמש שלי להיות בפרו, זה כותב את אותה ההודעה. אבל בלייט זה עולה. מה אני יכולה לעשות?
 
למעלה