עזרה- החלקה יפנית

כבר lcNlc

New member
עזרה- החלקה יפנית

עשיתי כבר פעמיים החלקה יפנית , פעמיים ממש מוצלחות, אחת לשנה חידשתי והשיער נראה ממש כמו פן וגם בריא לפני כמה ימים עשיתי בפעם השלישית (לאחר שנה) הפעם עשיתי אצל ספר אחר.... הבעיה שכאילו לא רואים שעשיתי החלקה, ממש רואים את הגל בשיער בו נגמרה ההחלקה הקודמת.. אני לא יודעת מה לעשות, ללכת לאותו ספר שיחזור על ההחלקה? זה לא יהרוס את השיער לעשות שתי החלקות בטווח כ"כ קצר? ואיזה סיבה יש להחלקה לא להצליח? עשינו את כל השלבים, והשיער שלי חלק, ממש לא מתולתל.. עצות יתקבלו בברכה.... וחג שמח!
 

בשרטי

New member
ככל הנראה זה בדיוק קו החיבור בין ההחלקות

זה קורה,אולי ניתן לתקן אבל אם הוא עצר את ההחלקה בזמן לא הייתי ממליץ לגעת,זה יכול להרוס.
 

כבר lcNlc

New member
לא הבנתי את התשובה

השיער ההטבעי שלי חלק, לא כמו פן, אבל השורשים חלקים השיער שעבר החלקה בפעם הקודמת, חלק כמו פן הבעיה היתה בחיבור בין ההחלקה לשיער הטבעי שם היה גל עכשיו, אחרי ההחלקה הגל נשאר האם אתה לא ממליץ לחזור על ההחלקה?
 
למעלה