עזרה- החלקה יפנית
עשיתי כבר פעמיים החלקה יפנית , פעמיים ממש מוצלחות, אחת לשנה חידשתי והשיער נראה ממש כמו פן וגם בריא לפני כמה ימים עשיתי בפעם השלישית (לאחר שנה) הפעם עשיתי אצל ספר אחר.... הבעיה שכאילו לא רואים שעשיתי החלקה, ממש רואים את הגל בשיער בו נגמרה ההחלקה הקודמת.. אני לא יודעת מה לעשות, ללכת לאותו ספר שיחזור על ההחלקה? זה לא יהרוס את השיער לעשות שתי החלקות בטווח כ"כ קצר? ואיזה סיבה יש להחלקה לא להצליח? עשינו את כל השלבים, והשיער שלי חלק, ממש לא מתולתל.. עצות יתקבלו בברכה.... וחג שמח!
עשיתי כבר פעמיים החלקה יפנית , פעמיים ממש מוצלחות, אחת לשנה חידשתי והשיער נראה ממש כמו פן וגם בריא לפני כמה ימים עשיתי בפעם השלישית (לאחר שנה) הפעם עשיתי אצל ספר אחר.... הבעיה שכאילו לא רואים שעשיתי החלקה, ממש רואים את הגל בשיער בו נגמרה ההחלקה הקודמת.. אני לא יודעת מה לעשות, ללכת לאותו ספר שיחזור על ההחלקה? זה לא יהרוס את השיער לעשות שתי החלקות בטווח כ"כ קצר? ואיזה סיבה יש להחלקה לא להצליח? עשינו את כל השלבים, והשיער שלי חלק, ממש לא מתולתל.. עצות יתקבלו בברכה.... וחג שמח!