עזרה דרך האינטרנט.

מיקיZ*

New member
עזרה דרך האינטרנט.

קודם ברכות על הפורום הזה :). לענייננו. יש לי שאלה, אם אני מתכתבת עם מישהו דרך האינטרנט, בפורום מסויים, ואותו בן אדם מדאיג אותי בהתנהגותו כמו- רצון שלו להתאבד, יש איזשהו דרך לאתר את אותו בן אדם ובכך למנוע ממנו לפגוע בעצמו? קראתי בדיוק אתמול,כתבה בעיתון על מקרה כזה. השאלה שלי היא, מה אני צריכה לעשות בשביל למנוע את המקרה?. בתודה מראש, מיקי.
 

עופריקו

New member
יש אפשרות

למצוא דרך הספק את כתובת ה-IP של המחשב שמימנו מתחברים עופר
 
עזרה

בניגוד לעופריקו, אני מתעלם כרגע מהדרך הטכנית לאתר את אותו בן אדם, כי האינפורציה אצל ספקית האינטרנט אינה נגישה לאיש מחוץ לחברת האינטרנט אפילו למטרה נעלה כמו שלך. במידה והנך רוצה לאתר את האדם ואינך מעוניינת לערב את המשטרה או עמותות התנדבותיות כגון ער``ן וכו`, את יכולה לבקש עזרה ממשרד חקירות שיאתרו לך את האדם. המשרד יבחון את הנתונים הידועים לך על אותו אדם, לרוב ימצאו לך אותו וגם יספקו לך אינפורמציה, האם כל מה שידוע לך עליו נכון או לא. נתקלתי לא אחת לאחרונה שביצענו חקירות עקב התכתבות באינטרנט ולאחר בדיקה הוברר כי האדם מסר פרטים שגויים ולמעשה שיקר, והסיבות לכך יכולות להיות מרובות.
 

איש-ילד

New member
מיקי...

הדרך היחידה הבריאה, הנכונה והאחראית היא לפנות לגורמים שמיומנים לכך. כמו למשל ער``ן...או כל גוף אחר שתחום עיסוקו דומה.. לעניות דעתי זה חוסר אחריות לפעול לבד... מה עוד שהמידע הזה הינו חסוי ויש לזה סיבה. האם חשבת מה עם זכות האדם לפרטיות? איזה זכות יש לך ``לפרוץ`` אליו לחיים...? אם יש לך חשש... אז אנא, גלי אחריות והעבירי את המידע למי שמיומן בטיפול כזה...
 
לעניות דעתי,

אין לזה קשר לפגיעה בפרטיות. ברמה המוסרית, אותו בחור שיתף עמך דברים ויש לו כנראה סיבות משלו. ברמה החוקית, מותר לך להזמין חקירה על כל אדם ועל החוקר מוטלת החובה לחקור ע``פ חוק אבל בהחלט מותר לו לחקור. עם מישהו חושב שעזרה לזולת ושמירה על חיי אדם, מהווה פגיעה בפרטיות, זכותו, אבל החוק עומד לצידך. מלבד זאת, ציינתי בפירוש, שיש להיעזר במשרד חקירות רק במידה ואת בוחרת לא לפנות למשטכה או עמותה התנדבותית כלשהיא.
 

מיקיZ*

New member
הבהרה !!!

ביליתי עם אותו אדם את מרבית הלילה באותו הפורום על מנת לעודד אותו בצורה הכי טובה שאני יכולה. אני לא פעלתי בשום דרך שיכולה לפגוע באותו האדם, גם כי אין לי סמכות, אמצעים, ונסיון. פניתי במכתב למנהלת הפורום, כי את דבריו הוא כתב בפורום, וכל אחד היה נבהל.וביקשתי מהנהלת לעזור לי למצוא פיתרון. אז לכל מי שחושב שחדרתי לפרטיות שלו, הוא טועה, מה גם שאותו בן אדם הראה על רצון לקבל עזרה.והיה זקוק לתשומת לב באותה השעה. רק שאלתי, איך ניתן לעשות זאת. בנתיים,הכל שקט.והכל חזר על מקומו. תודה לכל מי שהגיב. מיקי.
 
תנוח דעתך

ברמה המוסרית, לי לא היה כל בעיה עם זה ואני חושב שגם לך לא צריכה להיות. אני שמח שהדברים נראים היום טוב יותר בשביל אותו אדם. רק שפע ואור.
 
למעלה