עזרה -דחוף

עזרה -דחוף

יש לי ילדון נושק לשנתיים ויש שאלה- אני כבר מיואשת 1- עד פני שבוע הילדון היה ישן כל הלילה וקם בסביבות 8 בבוקר. מזה כשבוע הוא פשוט בקושי ישן - הוא מדלג על שנת הצהריים, הולך לישון ס-ח-ו-ט בשעה 21:30 ומתעורר אחרי שעה-שעתיים, ישן חצי שעה שוב קם ככה עד הבוקר, אני כבר גמורה ולא יכולה לתפקד, כל החוסר שינה הזה גורם לי להיות עצבנית ממש על קוצים , שקלתי לשלוח אותו לאמא שלי ללילה מחוץ לעיר אבל בעלי מתנגד בתוקף ורבנו על זה הבוקר. אני עובדת מהבית והילד איתי כל היום , לא נותן לי לנוח דקה!! מה עושים?? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ?? ? ? ? ? ? אני לפני קריסה טוטלית!!
 

הגרי3

New member
לא חייבים להגלות אותו לעיר אחרת

הרבה יותר פשוט שהבעל יקח יום חופש ואת תקחי לך יום (ואולי גם לילה) למנוחה והתאוררות. כולם יהיו מרוצים, לא ככה?
 
יש לי תחושה

שהוא רוצה לבלות זמן עם אבא שלו הוא נרגע רק כשהוא בא לישון איתנו ואז לישון איתו באותה מיטה זה בלתי אפשרי מה גם שאני לא רוצה שהוא יתרגל לישון איתנו במיטה. אוףףףףףףףףףףףףףףףף
 

lulyK

New member
יש סיכוי שהאבא יצליח להגיע בתקופה

הקרובה שעה קודם כל יום? אם את צודקת ויש לו חסך בזמן אבא, צריך למצוא דרך למלא אותו. אצלנו לינה משפחתית עובדת מצויין בדיוק בגלל זה.
 

הגרי3

New member
אז מצויין. קחי 24 שעות חופש לעצמך

ושאבא יקח פיקוד. כאמור, כולם יהיו מרוצים. ןלינה משותפת (אפילו לתקופה) זה לא נורא בכלל, להיפך.
 
לנסות להשכיב אותו לשנת צהרים

לשים במיטה ולהחשיך את החדר ואולי אחרי טיפונת בכי והוא ירדם... אין ברירה אלה לנסות לסדר לו את סדר היום מחדש. איך יש לו כוח בכלל...
 

lulyK

New member
אולי תקחי את יום חופש,

ואם זה לא מתאפשר אז לילה חופשי אצל אמא שלך? (ככה הילדון נשאר בסביבה המוכרת עם אבא, ואת מקבלת לילה שלם).
 
גם טל בשבוע האחרון לאור צינון קשה

והמון ליחה שסותמת לו את כל פתחי האויר נרדם ומתעורר אחרי שעה שעתיים, עובר אלינו למיטה חצי מהלילה בודק אם אני ערה, ממשמש לי את הפנים ולא נותן לישון. כולי תקווה שאחרי שהוא ירגיש יותר טוב זה יעבור לו והוא יחזור לישון כמו שצריך. אולי הילדון שלך לא מרגיש טוב ומשהו מציק לו ובגלל זה הוא מתעורר כל הזמן? גם שמעתי פעם שאם הם עייפים ולא ישנים מספיק במהלך היום שנת הלילה שלהם הופכת להיות פחות טובה. ייתכן שזה קשור לזה?
 
למעלה