אז ככה.. תוצאות והארות
נתחיל מהסוף- 3. איך לא חשבתי על זה? כמובן שייושם מייד ובפעמים שזה קרה התחיל להניב תוצאות. והגרון שלי הרבה יותר טוב, תודה. 2. כשהיה האוצר יותר צעיר גם אני הייתי יושבת לידו. עכשיו כשהוא כבר בן 5.5, וכל כך נהנה ומעסיק עצמו יפה באמבטיה, זה זמן בית בשבילי, אוכל, קיפולים וכו'. אולי אני אחזור לחלק מהזמן להיות לידו. הניגוב לרוב זה אני ובכייף. 1. בחורף אין לי בעיה לדלג על רחצה. לא שם הקושי. טיימר- לא עובד, ניסיתי איתו. זה כן עובד עם סבא שלו אבל לא איתי. כן, מותח גבולות הילד. בחירה מתוך 2- עושה גם עושה. לפעמים זה עובד לפעמים לא. לעשות עם משחק וצחוקים- זה חלק מהקושי שלי, ואני מודעת לכך. יותר ויותר אני מוצאת עצמי מצפה ממנו שפשוט יעשה מה שצריך, כי הוא כבר מבין וגם כי לא תמיד יש לי כוח להמציא משחקים. זה יוצא בעוכריי, כי ברור לי שכשאני כן משחקית איתו הכל זורם יותר טוב. ולהארות- א. הלוואי שלהמהם לעצמי היה עוזר. בשלב הזה אני בד"כ נתקעת על המנטרה "אני צודקת אני צודקת" שכמובן לא מובילה אותי לשום מקום פרודוקטיבי ובטח שלא למקום רגוע. אני לא מצליחה להרגיע את עצמי אם אני כבר רותחת. אני מקווה שליועצת יהיו איזה כלים עבורי להירגע, שאני עדיין לא מכירה. ב. ההערה שלך על שסיום פעולה ומעבר לפעולה אחרת- מאוד קולע לילדון. התחלתי לומר לו שאני מבינה שקשה לו להפסיק ואמרות כאלה, וזה קצת מקל. ג. כמות- למה הכוונה- כשצעקתי לעזרה פה מעל "דפי האתר" (על משקל גלי האתר) זה היה בגלל כמות הפעמים שהילדון יצר עימותים. אם זה רק פעמיים שלוש ביום אפשר לסחוב. אבל אם זה על כל פיפס, ועשר פעמים בשעה- זה כבר בלתי נסבל. לשנינו כמובן. וזה מה שהיה שגמר אותי. היום אנחנו במקום יותר טוב. כרגיל- עד לגל הבא. ואני מקווה שעד אז כבר תהייה לנו יועצת. ד. קלטתי שבגן העימותים עדיין נמשכים, כנראה סביב נושאי גזרה/ציור הדבקות , שתמיד היו תחום חלש לטעמו של האוצר. על כך אדבר עם הגננת. ה. מתגובותי לאחרות קלטתי שגם לי יש הרבה התנגדויות. הוא כנראה ירש ממני לא מעט. אז- המון תודה. למדתי, יישמתי ואנחנו בדרך הנכונה. שיהיה לך חג שמח מאוד, עם המון רגעי אושר וצחוק.