עזרה! דחוף!

m1321

New member
עזרה! דחוף!

שלום, ניסיתי להתקין קובץ שהורדתי מהאימיול ותוך כדי התקנה המחשב הפעיל את עצמו מחדש ומהרגע שהוא נדלק הופיע מסך שחור עם 2 אופציות- להפעיל משהו שיתן את הקבצים או להיכנס לווינדוס WINDOWS בצורה הרגילה- 2 האופציות לא עובדות והוא כל הזמן חוזר למסך הזה... מה עושים???????????? דרך אגב זה לפטופ של ACER עם WINDOWS VISTA תודה
 

m1321

New member
לא...

הוא לא נותן לי אופציה כזאת.... בהתחלה הוא נדלק רגיל, יש לי את המסך הגדול הלבן של INTEL ואז הוא כותב לי - "Windows failed to start, a recent hardware or softwae chnage might be the cause ואז עוד קשקוש על START UP REPAIR ויש לי אופציה בין- 1.launch startup repair 2/ start windows normaly ואת שניהם הוא לא נותן לי לעשות ולא משנה מה אני בוחרת הוא חוזר לאותו חלון
 

RoyBO

New member
יש לי הצעה

מיד כשעולה המחשב תלחצי F5 או F8 כמה פעמים עד שיהיה לך תפריט כזה. אז תבחרי באופציה של העלאת המחשב עם ההגדרות האחרונות שעבדו.
 
למעלה