עזרה! דחוף!
שלום, ניסיתי להתקין קובץ שהורדתי מהאימיול ותוך כדי התקנה המחשב הפעיל את עצמו מחדש ומהרגע שהוא נדלק הופיע מסך שחור עם 2 אופציות- להפעיל משהו שיתן את הקבצים או להיכנס לווינדוס WINDOWS בצורה הרגילה- 2 האופציות לא עובדות והוא כל הזמן חוזר למסך הזה... מה עושים???????????? דרך אגב זה לפטופ של ACER עם WINDOWS VISTA תודה
שלום, ניסיתי להתקין קובץ שהורדתי מהאימיול ותוך כדי התקנה המחשב הפעיל את עצמו מחדש ומהרגע שהוא נדלק הופיע מסך שחור עם 2 אופציות- להפעיל משהו שיתן את הקבצים או להיכנס לווינדוס WINDOWS בצורה הרגילה- 2 האופציות לא עובדות והוא כל הזמן חוזר למסך הזה... מה עושים???????????? דרך אגב זה לפטופ של ACER עם WINDOWS VISTA תודה