עזרה דחוף!!!!
רוחות רפאים

עזרה דחוף!!!!../images/Emo121.gif רוחות רפאים

וסורי שאני לא משרשרת את זה לשירשור של החלומות, כי אני חושבת שזה דיי נושא שרצוי לפתוח עליו דיון בנפרד.
אז ככה: סבתא שלי,אמא של אבא, נפתרה לפני 24 שנים ממחלת הסרטן(לפני שנולדתי מן הסתם) בקיצור, אתמול בלילה חלמתי עליה...טוב לא בדיוק עליה, חלמתי שהיא נמצאת בחדר שלי,לפחות הנשמה שלה..ואני צועקת אין לי מושג למי, שאני לא רוצה להכנס לחדר שלי כי היא נמצאת שם..היא מסתכלת עליי, רודפת אחריי, ואני לא מוכנה להכנס לחדר עד שהיא לא יוצאת לי מהחיים!!! וככה בעיקרון נגמר החלום היום בצהריים אנחנו אוכלים ארוחת צהריים וההורים שלי אומרים לי שיש ביום שלישי אזכרה והם רוצים שגם אני אבוא..
 

רשף כשף

New member
לדעתי

כאשר המתים מופיעים לנו בחלום בצורות שונות אני מאמינה שהם באים לעזור, להאיר אור על צדדים לא פתורים, מעין מלאכים שומרים שבאים לכוון אותנו לכיוון הנכון. בחלום את חוששת מהמצאותה סביבך, לא מוכנה לקבל את העזרה המוצעת לך. האם זה מתחבר לעזרה שמוגשת לך גם מחוץ לחלום ואת מסרבת לה? אם כן, ההמלצה בחלום היא להיפתח לעזרה מבחוץ. הקשר לאזכרה אינו מקרי, הוא בא להזכיר לך את החלום ולחדד אותו. סבתא מאוד רוצה שתקשיבי לה אך את מסרבת. מדוע?
 
הממ תגובה..

אני לא מכירה את האישה הזאת, היא נפתרה בערך 4 שנים לפני שנולדתי...איך אפשר לתקשר עם מישהו שאני לא מכירה?? בקשר לעזרה מבחוץ, כשמציעים לי עזרה לרוב אני מוכנה לקבל אותה..פעמים מעטות בלבד שקורה שאני מסרבת לקבלת עזרה...
 

רשף כשף

New member
תשובה

לפי החלום אפשר, היא שייכת לשורשים שלך וכנראה תקשרה איתך דרך החלום. איך אפשר? אני לא יודעת, רק נראה לי שזה מה שקרה. אולי נקבל רמז דרך שמה, מה השם שלה? האם יש קשר בין השמות שלה ושלך?
 

גריני

New member
תוספת באותו עניין

אפשר בהחלט לתקשר עם נשמות שלא הכרת בחיים, במיוחד כאשר ישנו קשר דם ביניכן (כמו במקרה שלך). כולנו - מלבד היותנו גופים פיסיים, אנחנו גם "אוסף" של אנרגיות, שנשארות קיימות גם לאחר מותו של הגוף הפיסי. מסתבר שקשרי-דם הם הרבה יותר חזקים ומשמעותיים (מבחינה אנרגטית) ממה שידוע לנו, ולכן לדעתי - כדאי מאוד לחזק את הקשר הזה עם סבתא ז"ל, היא כנראה לא סתם הגיעה אליך וסביר להניח שהיא יכולה לעזור לך.
 

talush2005

New member
היי

היי אני חדשה פה ויש לי שאלה. חלמתי שהרבה אנשים שאני מכירה מתים בחלום ,כל מיני בני משפחה וגם החברה הכי טובה שלי. רציתי לשאול מה יכול להיות הפרוש לחלום!למה זה קרה? מה זה אומר? תודה
 

d r o r y

New member
לפי מה שידוע לי...

לפי מה שידוע לי מהמפרשים כאן,חלום על מוות מסמל פרידה מחלק מסויים בתוכך.כלאמר,הקרובים שלך שמתו בחלום,מסמלים חלקים בתוכך שהולכים להשתנות.את חושבת שזה פירוש מתאים?
 

talush2005

New member
המממ

יכול להיות! אי אפשר לדעת.. תודה בכל מקרה! נרגעתי קצת...החלום הזה קצת הפחיד אותי =)
 
למעלה