עזרה דחוף!!! כנסו!!!

ricki23

New member
עזרה דחוף!!! כנסו!!!

אני יודעת שזה לא קשור לפורום! אבל זה דחוף... אני צריכה לדעת איפה משיגים את הקלטת של פסטיגל 2003.. אולי לחקלכם יש איזה מושג, יהודה לוי עפר שכטר ועוד כמה שחקני טלנובלות שיחקו שם... בבקשה! מי יודע איפה משיגים קלטת של הפסטיגל 2003, אני פשוט חייבת אותה לעבודה! תודה מראש ליטל.
 

ricki23

New member
חיפשתי.. מישהו מכיר חנויות שיש שם

כל מיני קלטות ישנות?? חוץ מהאוזן השלישית...??
 
לי יש אבל אין לי איך להעביר לך אותה

תחפשי בסופר פארם אוו בסנטר וכול אלא ... אם את ירושלמית אז במנהרה אלא שצועקים"דיסקים " וכול אלא ... יש להם את כווול הישנים. ואני בטוחה שיש את זה בכל שאר הארץ בשוק רמלה וזה ... בהצלחה
-קרן-
 

cmpo

New member
../images/Emo85.gif תבדקי בפורום פסטיגל

שם בטוח יעזרו לך!
 

ט ל ו ש1

New member
אני שונאת דבר שנקרא מ=ח=ז=ו=ר!1

שונאת את זהההההההההההההההה הלוואי שהייתי בן מתתי מכאביםםםם
לא שעכשיו מי יודע מה:-\
 

ט ל ו ש1

New member
תודההההההה../images/Emo9.gif

מיכיייי ממתי את אדומההה
יאא! כל הכבוד לך מזל טובב מגיע לךךךךך
 

natali2007

New member
את יכולה להוריד מהמחשב

מאימיול או קאזה.. וטלו'ש תרגישי טוב
 
למעלה