עזרה דחוף!!! כנסו!!!
אני יודעת שזה לא קשור לפורום! אבל זה דחוף... אני צריכה לדעת איפה משיגים את הקלטת של פסטיגל 2003.. אולי לחקלכם יש איזה מושג, יהודה לוי עפר שכטר ועוד כמה שחקני טלנובלות שיחקו שם... בבקשה! מי יודע איפה משיגים קלטת של הפסטיגל 2003, אני פשוט חייבת אותה לעבודה! תודה מראש ליטל.
אני יודעת שזה לא קשור לפורום! אבל זה דחוף... אני צריכה לדעת איפה משיגים את הקלטת של פסטיגל 2003.. אולי לחקלכם יש איזה מושג, יהודה לוי עפר שכטר ועוד כמה שחקני טלנובלות שיחקו שם... בבקשה! מי יודע איפה משיגים קלטת של הפסטיגל 2003, אני פשוט חייבת אותה לעבודה! תודה מראש ליטל.