עזרה דחוף! דחוף!!
אני מגיע ממשפחה הרוסה מה שאומר שכל הזמן ההורים שלי רבים וזה מגיע גם לנו האחים אני הגדול אחרי יש עוד כמה אחים כשהקטנים הם בני 9 ו 10 הם בנים אמא שלי מסורבת גט אבל ההורים שלי חיים ביחד כי אין לאמא שלי לאן ללכת כי היא לא עובדת (היא רוצה לעבוד אבל אין לה מיקצוע והיא רוצה ללמוד להקליד על מחשב ולהיות מזכירה אבל זה לוקח הרבה זמן עד שאשה בת 40 מקלידה טוב ברמה של מזכירה) היא הלכה לבית דין ואין להם אפשרות לחייב אותו לתת גט כי רק רבנות יכולים לחייב לא כל בית דין וכדי לישכור עורך דין כדי שהיא תקבל את הילדים ומזונות צריך בערך 15000 דולר כדי לפתוח תיק ואין לה שקל אח שלי כיום בן 15 והוא הולך בדרכו של אבא שלי איים עלי היום עם ברזל ובעבר עם סכין אמא שלי לא רוצה שאני יביא מישטרה כי היא מפחדת שהם יקחו את הילדים הקטנים בני ה 9 ו 10 אבל היא התקשרה לעובדת סוציאלית שהיא מטעם בית דין וביקשה ממנה להגיע דחוף והעובדת סוציאלית אמרה לה שאי אפשר לפעול מהר כל כך והיא קבעה איתה פגישה מה עלי לעשות? האם להזמין משטרה או לא? אם אני יביא משטרה הם יקחו את אחים שלי הקטנים או לא? האם יש מקום שיכולים לעזור לאמא שלי לצאת למעגל העבודה ולעזור לה להישתקם ושיהיה לה כסף לישכור בית וכן לעורך דין? אפשר טלפונים של אירגונים כאלה? מה אני אמור לעשות??? מקווה שאתם מבינים את המצב תודה מראש לעונים!!
אני מגיע ממשפחה הרוסה מה שאומר שכל הזמן ההורים שלי רבים וזה מגיע גם לנו האחים אני הגדול אחרי יש עוד כמה אחים כשהקטנים הם בני 9 ו 10 הם בנים אמא שלי מסורבת גט אבל ההורים שלי חיים ביחד כי אין לאמא שלי לאן ללכת כי היא לא עובדת (היא רוצה לעבוד אבל אין לה מיקצוע והיא רוצה ללמוד להקליד על מחשב ולהיות מזכירה אבל זה לוקח הרבה זמן עד שאשה בת 40 מקלידה טוב ברמה של מזכירה) היא הלכה לבית דין ואין להם אפשרות לחייב אותו לתת גט כי רק רבנות יכולים לחייב לא כל בית דין וכדי לישכור עורך דין כדי שהיא תקבל את הילדים ומזונות צריך בערך 15000 דולר כדי לפתוח תיק ואין לה שקל אח שלי כיום בן 15 והוא הולך בדרכו של אבא שלי איים עלי היום עם ברזל ובעבר עם סכין אמא שלי לא רוצה שאני יביא מישטרה כי היא מפחדת שהם יקחו את הילדים הקטנים בני ה 9 ו 10 אבל היא התקשרה לעובדת סוציאלית שהיא מטעם בית דין וביקשה ממנה להגיע דחוף והעובדת סוציאלית אמרה לה שאי אפשר לפעול מהר כל כך והיא קבעה איתה פגישה מה עלי לעשות? האם להזמין משטרה או לא? אם אני יביא משטרה הם יקחו את אחים שלי הקטנים או לא? האם יש מקום שיכולים לעזור לאמא שלי לצאת למעגל העבודה ולעזור לה להישתקם ושיהיה לה כסף לישכור בית וכן לעורך דין? אפשר טלפונים של אירגונים כאלה? מה אני אמור לעשות??? מקווה שאתם מבינים את המצב תודה מראש לעונים!!