עזרה דחוףף

מפעם

New member
עוד משהו

בסבב האחרון עשיתי א"ס ובדיקות דם בבוקר השאיבה, רק בשביל הסבבה (אני יודעת שזה נשמע מפוקפק)
הe2 ירד ל5000 ומשהו
גם רשמו לי קבותרים למניעת גירוי יתר אבל לא לקחתי
 

Rמחכה7

New member
זה תלוי, כל אחת והגוף שלה

אני הגעתי לרמות הרבה יותר גבוהות של E2 ולא היה לי גירוי יתר (גם כשלקחתי אוביטרל)
&nbsp
אבל כמובן ממליצה לשאול שוב את הרופא
לראות שהוא מודע לכך ושזה לא מסוכן
וכמובן להקפיד על שתיה מרובה
 
למעלה