בסבב האחרון עשיתי א"ס ובדיקות דם בבוקר השאיבה, רק בשביל הסבבה (אני יודעת שזה נשמע מפוקפק)
הe2 ירד ל5000 ומשהו
גם רשמו לי קבותרים למניעת גירוי יתר אבל לא לקחתי
אני הגעתי לרמות הרבה יותר גבוהות של E2 ולא היה לי גירוי יתר (גם כשלקחתי אוביטרל)
 
אבל כמובן ממליצה לשאול שוב את הרופא
לראות שהוא מודע לכך ושזה לא מסוכן
וכמובן להקפיד על שתיה מרובה