עזרה בתכנון טיול באזור עמק המעיינות,

golanaor

New member
עזרה בתכנון טיול באזור עמק המעיינות,

שלום רב,
קודם כל אני רוצה להודות פה לחבר'ה בפורום, כבר תקופה שאני כותב פה ומבקש עצות בתכנון מסלולי טיול בארץ , וכל פעם אני מקבל עזרה מחדש. לכן אני רוצה להודות לכל מי שתורם לפורום ובעצם תורם לתחום הטיולים והתיירות בארצנו היפייפיה. ישר כח!

ובכן אני מתכנן מסלול חד יומי לתקופה הקרובה , אנחנו חבר'ה צעירים וחזקים לכן אפשר שהטיול יהיה מאתגר. הנקודה העיקרית היא בית השיטה שמה אנחנו הולכים ללון בלילה, לכן אם אתם מכירים מסלול שמסתיים בבית השיטה זה יכול להיות נחמד ואם אין מסלול כזה אז לא נורא. השאלה שלי היא איזה מסלול אתם ממליצים עליו באזור? כמובן שישלב נופים פראיים:) ונחלים ומעיינות, והכי חשוב כמה שפחות בנאלי וכמה שפחות פילוס וצ'ימי מאצ'קלונה(המבין יבין).
אני יודע שמקום זה מלא בנקודות עניין היסטוריות וגאולוגיות ולכן קשה לי להחליט מה הכי כדאי ולכן אני מתייעצץ בכם חברי המלומדים.

תודה רבה , מועדים לשמחה
נאור.
 

guysoffer

New member
אם אתם חברה צעירים וחזקים

מתבקש שתעלו לגלבוע..

תשאירו רכב בחניון של עמק המעיינות

תעלו לגלבוע (דרך העמק הנעלם, או באחד הנחלים האחרים - יש כמה אופציות) - תעשו משם תצפית או מסלול קצר, ורדו דרך נחל אחר, היישר למעיין לרחצה ולסיון הטיול ברכב, שתוך כמה דקות יביא אותכם לבית השיטה.

גיא.
 

golanaor

New member
קצת יותר פירוט,

סלח לי על חוסר העצמאיות בעניין, אך כתבת מעיין רחצה, לאיזה התכוונת? ומהיכן לעלות ולרדת?
ושוב תודות רבות.
 

guysoffer

New member
יש די הרבה אופציות

זה נורא תלוי באורך המסלול הרצוי בכושר שלכם, ואיפה אתם רוצים להשאיר את הרכב.

חפש מידע על עמק המעיינות, ותמצא 4-5 מקומות נחמדים לרחצה למרגלות הגלבוע.

לגבי המסלול עליה וירידה, אתם חייבים מפת סימון שבילים בשביל להתמצא, וכל המידע נמצא שם, אני בעצמי לא ממש זוכר את שמות כל הנחלים, ואין לי את המפה מולי כרגע.

גיא.
 
אזור העמקים

בגדול,עכשיו די חם ומאוד יבש באזור.מסלול הליכה מומלץ הוא בנחל יצפור,שבחלקו מוצל,ובסיום אפשר לבלות בנחל הקיבוצים או עין שוקק (ברגל-כניסה חופשית,בגן השלושה-בתשלום).בסה"ך האזור משופע באתרים היסטורים שחלקם בתשלום,כמו מעין חרוד בית הכנסת של בית אלפא או בית שאן.ישנם אתרי טבע ונןף רבים ויפים,וניתן למצוא פירוט מלא והצעות מסלולים שונים באזור,באתר היפה של-רשות ניקוז-ירדן דרומי,שדאגה ודואגת לטפח אתרים אלה,לטובת כלל הציבור.
 
רוצים להרגיש בסוואנה באפריקה ? אז

רדו מרכס יששכר לכיוון נחל יששכר ותלכו לאורך הנחל (אתרו במפות את המסלול המעגלי שהכי כדאי לכם)
יש בערוץ הנחל קטעים שממש אבל ממש מזכירים את הערבות ההן של סראנגאטי כולל מים זורמים ,בוץ,פרות (אבל אין גנו ,קרוקודילים ואריות).

קחו בחשבון שביום חמסין וכשהשמש קופחת צריך הרבה מים ! כמו כן סיום המסלול הוא בעליה חזרה לרכס (אבל אתם חזקים)
 

רוזדן

New member
אריות לא, אבל בעונה הזאת לחזירות יש תריסר...

חזרזירים על הראש והן במצב רוח מחורבן.
 
למעלה