משינה זה החיים
New member
עזרה בשפת C
שלום, אני מתכנת בשפת C. עברתי לממשק הגרפי.. ושם אני רוצה לקלוט מחרוזת מהמקלדת... אבל אני רוצה לקלוט את המחרוזת ממרכז המסך... כלומר, אני רוצה שהמשתמש יקליד את המחרוזת, אז יראו אותה במרכז המסך... כל הנסיונות שניסיתי לא צלחו, נסיונות כמו gotoxy(x,y) window(x1,y1,x2,y2) gets(str) scanf("%s",str) מה עושים?????? אני צריך את זה דחוף.. תמיד שאני בא לקלוט אז רואים את מה שהמשתמש מקליד בפינה השמאלית העליונה.. בבקשה תעזרו, תודה.
שלום, אני מתכנת בשפת C. עברתי לממשק הגרפי.. ושם אני רוצה לקלוט מחרוזת מהמקלדת... אבל אני רוצה לקלוט את המחרוזת ממרכז המסך... כלומר, אני רוצה שהמשתמש יקליד את המחרוזת, אז יראו אותה במרכז המסך... כל הנסיונות שניסיתי לא צלחו, נסיונות כמו gotoxy(x,y) window(x1,y1,x2,y2) gets(str) scanf("%s",str) מה עושים?????? אני צריך את זה דחוף.. תמיד שאני בא לקלוט אז רואים את מה שהמשתמש מקליד בפינה השמאלית העליונה.. בבקשה תעזרו, תודה.