עזרה בשחורה

sindyisser

New member
עזרה בשחורה

יש שיר ששמעתי אתמול קיצבי כזה שהוא אומר משהו כזה now we get we down משהו כזה מצטער זה מה שהצלחתי לזכור בערך
 
למעלה