עזרה בקניית מסך.

מיכאל ג

New member
עזרה בקניית מסך.

אני יודע, השאלה עלתה כאן לא פעם ולא פעמיים, אבל חיפוש לא הניב תוצאות שיעזרו לי אז, נו, עוד פעם... אוקיי. אני רוצה לרכוש מסך לבית. היות שזה לבית, ולא לעבודה, זה לא הולך להיות משהו יקר במיוחד. אבל אני כן רוצה משהו שאוכל כשצריך לעבוד איתו על גרפיקה, בעיקר לצרכי אינטרנט ותלת מימד, ואם אפשר גם לדפוס. דבר ראשון החלטתי שלא שווה לי להשקיע במסך LCD סופר יקר של אפל ככה שכל עניין ה-LCD יורד מהפרק. תקנו אותי אם אני טועה - עם מסכי LCD יחסית זולים לא יהיה אפשרי להוציא תוצאות נורמליות. החלטתי שאני רוצה מסך CRT בגודל 19", זה הכי גדול שעולה לי על השולחן. עכשיו, אילו סוגי שפופרות מומלצים, מבחינת אמינות הצבע, הבהירות, וכו'? ואילו יצרנים? אגב, כרגע יש לי טריניטרון והאמת, הוא הרבה יותר בהיר מרוב המסכים וכל מה שאני עושה עליו נראה מאוד כהה במסכים אחרים. טוב מאוד לראות סרטים, אבל לא לעבודה. אשמח לכל עזרה, המלצה או הערה שיש לכם בנושא.
 

noa_f

New member
לא מבינה למה לא LCD

אפל לא מייצרת את המסכים שלה, יש בסה"כ 2-3 יצרנים שמייצרים את הפאנלים ומוכרים לכולם. נכון שלא כל "יצרני המשנה" מוכרים מסכים באותה האיכות, אבל קניה של מותג טוב, שקיבל ציונים טובים במבחנים מקצועיים, היא קניה טובה. השאלה היא מה הסכום שאתה רוצה להשקיע?
 

Eran Borochov

New member
סבלנות...

אם יש לך מעט סבלנות, בגליון השלישי של מגזין זמן דיגיטלי יש כתבה נרחבת אודות: שיקולים ברכישת מסך. הכתבה, פרי עיטו של יגאל לוי, מפרטת את כל השיקולים ברכישת מסך: צבעוניות, רזולוצייה, דק/עבה, תאימות צבע, תקציב, ספק, גודל, כרטיסי מסך ועוד כהנה וכהנה - כהרלו בקודש (מי שקרא את הגליונות הקודמים יכול היה להתרשם שהכתבות באמת מעמיקות ומפורטות (גליון 1 - איך לרכוש מדפסת צבעונית. גליון 2 - איך לרכוש מצלמה דיגיטלית.). ד.א., למי שאין עדיין מנוי, כדאי לשים לב למבצע שבאתר מנטור: רוכשים 2 שני ספרים ומקבלים את השלישי חינם או מנוי שנה למגזין זמן דיגטלי.
 
למעלה