עזרה בפענוח תוצאות העמסת סוכר 100 גרם

עזרה בפענוח תוצאות העמסת סוכר 100 גרם

הי בנות! עשיתי העמסת סוכר 100 גרם ואלה התוצאות שקיבלתי בצום 75 אחרי שעה 189 אחרי שעתיים 167 אחרי 3 שעות 129 מה זה אומר? . מה אני אמורה לעשות עכשיו? הרופאה המעצבנת שלי בחו"ל ותחזור רק עוד שבוע. וגם אז היא לא ממש מגיבה לטלפונים ויש לי תור אליה רק בעוד 3 שבועות. אני ממש מרגישה שאין לי לאן לפנות עם כל הסיפור הזה. מה אני צריכה לעשות עד שאני רואה רופא? האם אני צריכה לשמור או משהו? אני חוששת לפצוח בדיאטה על דעת עצמי.
 
לא רופאה ולא מטפלת אבל...

לפי הערכים המקובלים לבדיקה בהעמסת סוכר, נראה שיש לך ערך אחד חורג מהנורמה. למרות שיש רופאים שמחמירים יותר ואז התוצאות שלך חורגות ביותר מערך אחד (ממליצה לך להסתכל באתר "יולדת", יש שם הסברים מדוייקים). אני כן חושבת שעלייך להפגש עם רופא ולא בעוד 3 שבועות. הייתי ממליצה ליצור קשר עם האחיות והן ידעו לאן להפנות אותך (לפחות ככה זה עובד אצלי כשיש משהו על הפרק). בינתיים בהחלט לא יזיק להוריד סוכרים, משקאות ממותקים, לחמים, בצקים בקיצור לעבור לאוכל בריא יותר, מלא יותר (חיטה מלאה, דגנים). לאכול בצורה מסודרת 3 ארוחות עיקריות ועוד 3 ארוחות ביניים, יותר גבינות ויותר ירקות. שיהיה בהצלחה והכי חשוב לשמור על אופטימיות וחיוך ולזכור למען מי אנחנו מתאמצים פה... אני מצרפת לך קישור לתשובה שעניתי לפני כמה ימים... יום נעים, שוני
 
תודה רבה!

קודם כל תודה על התגובה המהירה. קראתי את הקישור שצירפת לי, ואני שמחה שלפחות מותר לאכול לחם, כי אני ממש ממש אוהבת לחם וקשה לי בלעדיו. אבל בתפריט שכתבת יש כמויות אדירות של לחם, אפילו בשבילי. באמת צריך לאכול כ"כ הרבה?
 
זה מה שנתנו לי...

וזה גם מה שאני שומעת מסביבי מאחרות...ביומיים האחרונים ניסיתי לצמצם קצת לחם כי הכל עלה לי כבר למעלה... ואז הערכים השתוללו שוב, מסתבר שלא סתם הם אומרים 4 פרוסות לחם קל בארוחה, זה קשור לספיגה של הפחמימות בגוף בלה בלה (לא יודעת את ההמשך). היום חזרתי לאכול בדיוק את אותן כמויות רשומות ובאמת התחיל להתאזן חזרה. בכל מקרה, אני חושבת שכדאי שתתיעצי עם מישהו בנושא. בנוהל הרגיל יפנו אותך למרפאת הריון בסיכון, שם יושב אנדוקרינולוג , רופא נשים ודיאטנית, יחד הם ימצאו את השילוב המנצח עבורך. כמו שאמרו לי ברוב המקרים דיאטה מצליחה ומספיקה כדי לאזן את הסוכרים אבל לפעמים לא ואז נזקקים לעזרה נוספת אבל זה כבר רק במקרה הצורך ואת לא שם בכלל.
 
את סוכרתית ../images/Emo214.gif

יש לך 2 חריגות בהעמסה (אחרי שעה ערך תקין הוא עד 180 ואחרי שעתיים עד 155) ולכן את מוגדרת כסוכרתית. תפני לכל רופא נשים אחר בקופה, או אפילו לרופא המשפחה, ובקשי הפניה למרפאת הריון בסיכון - שם תותאם לך דיאטה אישית ותקבלי מכשיר ביתי לניטור הסוכר.בהצלחה
 
תודה רבה ועוד שאלה

אני מתגוררת ברמת גן. האם את יודעת היכן נמצאת מרפאה בסיכון גבוה באיזור המגורים שלי?
 
מרפאת הריון בסיכון

יש לחלק מקופות החולים מרפאות הריון בסיכון של הקופה. ויש גם בחלק מבתי החולים (תה"ש, בלינסון).
 
למעלה