DJ Gilad Erlichman
New member
עזרה בסאונד...
בטראק Hangover של ה-Freak Show יש מין Voice כזה שנכנס בהתחלה אחרי איזושהיא הקדמה.. רציתי לדעת אם יש לכם מושג איך עושים את זה,האם הם מקליטים מישהו ומשחקים אם ההקלטה אחר כך או שזה איזשהוא סאונד מאיזה VST כלשהו?! תודה לעוזרים. גלעד ארליכמן.
בטראק Hangover של ה-Freak Show יש מין Voice כזה שנכנס בהתחלה אחרי איזושהיא הקדמה.. רציתי לדעת אם יש לכם מושג איך עושים את זה,האם הם מקליטים מישהו ומשחקים אם ההקלטה אחר כך או שזה איזשהוא סאונד מאיזה VST כלשהו?! תודה לעוזרים. גלעד ארליכמן.