עזרה במשחק Jedi.Knight.II.....

juggernaut

New member
סליחה...?

שם הפורום זה מלחמת הכוכבים המטרה היא לדבר על מלחמת הכוכבים. לכל ההיבטים של המושג הזה...מה זה "פורום מלחמת הכוכבים(שאגב, יש לך שגיאת כתיב חמורה גם) לא פורום למשחקים של זה" ? מי את שתקבעי בכלל?...
 
אני מבקשת סליחה, זה אח שלי הקטן

כתב מהניק שלי
 

asix17

New member
מצטער להגיד לך

אבל הבנאדם צודק(אני מתכוון לjuggernaut)
 

midiChlorians

New member
באמת לא יפה להוריד

זאת פשוט גנבה... אבל תמיד יש את התקווה שוירוס הסתנן והורס לך את המחשב לאט לאט תמיד יש את התקווה הזו...
 
למעלה