demultiplexer
New member
עזרה בטפסים בJS
אני רוצה לעשות טופס שלפי בחירה באחד הSELECT שיש שם ישתנו שאר הSELECT. ניסיתי לראות איך הם עשות את זה בטופס הרשמה להוטמייל אבל שם זה לא משנה באותו דף אלא טוען דף אחר לפי הבחירה. אני רוצה שזסה יהיה באותו דף. מה הלוגיקה לעשות את זה ? האם עדיף לעשות את זה עם DIV לפי בחירה בSELECT הוא יראה או יסתיר DIV ? האם אפשר לעשות את זה עם טבלה ולשנות תוכן של תאים ? לפי בחירה בתאים אחרים ? אגב איך אני פונה לתא בתוך טבלה ? נניח יש לי תא אחד בטבלה אני פונה אליו ככה :
אני רוצה לעשות טופס שלפי בחירה באחד הSELECT שיש שם ישתנו שאר הSELECT. ניסיתי לראות איך הם עשות את זה בטופס הרשמה להוטמייל אבל שם זה לא משנה באותו דף אלא טוען דף אחר לפי הבחירה. אני רוצה שזסה יהיה באותו דף. מה הלוגיקה לעשות את זה ? האם עדיף לעשות את זה עם DIV לפי בחירה בSELECT הוא יראה או יסתיר DIV ? האם אפשר לעשות את זה עם טבלה ולשנות תוכן של תאים ? לפי בחירה בתאים אחרים ? אגב איך אני פונה לתא בתוך טבלה ? נניח יש לי תא אחד בטבלה אני פונה אליו ככה :
document.table.td.value או במקום VALUE אני כותב משהו אחר ?